mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

НОВ

Ferrari 250 GTO, 1000km Paris Monthery, P.+R. Rodriguez, #1, LHD, Chassis #3987, Limited Edition 2,200 pcs.

Бъдете първи - добавете мнение

ПРОМОЦИЯ - Наличен M-254 CMC 1:18

Стара Цена: 1 405,00 лв.

Special Price 1 330,00 лв.

Само 3 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Умален мащабен модел, излят от метал
Купи
Добави в списък с желания



Ще харесате още:

Подробности

Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die-cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC .

Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящо за колекционери. Ръчно изработен.

Състав: метал и пластмаса

Ferrari 250 GTO (Gran Turismo Omologato) произлиза от серията 250 GT като състезателна кола в категорията Gran Turismo. Това е състезателен автомобил, разрешен за движение по пътищата, който позволява на пилотите да пътуват сами до своите състезания. Основата за 250 GTO е моделът Ferrari 250 GT Berlinetta SWB. 250 означава работен обем в кубични сантиметри на цилиндър. Ferrari представя автомобила за първи път на годишната пресконференция през януари 1962 г. в Маранело.

Разработката на GTO е извършена от Джото Базарини,а производството се поема от компанията Скалиети. Това, което беше ново в сравнение с 250 GT Berlinetta “SWB” беше изцяло преработената предна част. Задните калници станаха по-широки и по-дълги, както и задната част като цяло. За разлика от първия прототип, всички по-късни екземпляри получиха занитен заден спойлер, което беше аеродинамична иновация по това време. Толкова много усилия никога не са били влагани в аеродинамиката на състезателна кола GT.

Задната твърда ос на 250 GT Berlinetta „SWB“ беше запазена, но монтирана на успоредни носачи и Watt връзка вместо листови пружини. Доказаният Tipo 168/62 3.0 L V12 от 250 Testa Rossa беше пренесен и в този дизайн. Интериорът на 250 GTO е изключително спартански – резултат от ниското му тегло, което, в съчетание с мощност от почти 300 к.с. и ниско въздушно съпротивление, прави GTO способен да развива до 280 км/ч.

Отличията за 250 GTO бяха меко казано впечатляващи- победи в 12-те часа на Себринг, Тарга-Флорио, 1000 км на Спа-Франкоршамп и в Льо Ман, където състезателите завършиха втори през 1962 и 1963 г. и спечелиха класирането GT.

Шаси №3987 е доставено на Луиджи Чинети от отбора на NART (Северноамерикански състезателен отбор) през октомври 1962 г. Той се състезава на 1000 км на Париж в Месетри, а една седмица по-късно зад волана застават Педро и Рикардо Родригес. Те се състезаваха с шаси #3987 до първо място. През декември същата година колата е продадена на Роджър Пенске, който успява да продължи победната си серия с много първи места и предни позиции в различни състезания. Сред тях беше 4-то място и победата в клас GT3.

След безброй смени на собственици, автомобилът беше възстановен до перфектно състояние като част от престижната колекция на Ралф Лорън през 1985 г.

Описание на умаления модел:

  • Ръчно изработен метален модел с конфигурация с ляв волан, изграден от 1838 единични части
  • Автентично пресъздаване на автомобила победител на състезанието 1000 км на Париж през 1962
  • Функционален капак на двигателя, оборудван с носеща щанга, ключалки за бързо освобождаване и закопчаване с кожен колан
  • Функционални врати с плъзгащи се прозорци
  • Капакът на багажника има опорен прът и се отваря, за да разкрие резервното колело
  • Заден резервоар за гориво с отварящ се капак
  • Перфектно окабелени колела с джанта от лека сплав и подвижни централни заключващи гайки Borrani (със странично зависими дясна и лява резба)
  • Изключително детайлен 12-цилиндров V-образен двигател, снабден с всички агрегати, тръби и кабели
  • Прецизна реплика на интериора, с предпазна клетка и предпазни колани
  • Седалки, тапицирани с текстилни калъфи и с кожени гарнитури
  • Добре интегрирано табло за управление с пълен набор от инструменти и контроли
  • Сложно изработена ходова част, предно и задно окачване, резервоар за масло и гориво (всички направени от неръждаема стомана) и ауспух в състезателен стил на изпускателната система
  • Разглобяема долна плоча от неръждаема стомана

Особеност: Капацитетът на трите въздухозаборника над радиаторната решетка са подвижни и затварящи се.

Технически данни на оригиналния автомобил:

  • Шаси №3987
  • Двуместно купе (Berlinetta) от алуминий
  • 12-цилиндров V-образен двигател с 60° ъгъл на цилиндър
  • Диаметър на отвора x ход: 73 x 58,8 mm
  • Изместване: 2953 cm³
  • Максимална мощност: 300 к.с. при 7500 об/мин
  • Максимална скорост: Прибл. 280 км/ч
  • Смазване със сух картер
  • Спирачки: Дискови спирачки отпред/отзад
  • Междуосие: 2400 mm
  • Ширина отпред/отзад: 1354 (1351) / 1350 (1346) mm
  • Дължина на автомобила: 4325 mm
  • Ширина на автомобила: 1600 mm
  • Височина на автомобила: 1210 mm
  • Период на производство: 1962-1964
  • Произведено количество: 36 коли

Допълнителна информация

Каталожен № M-254
Каталожен № на производител M-254
Наличност ПРОМОЦИЯ - Наличен
Цвят Не
Мащаб 1:18
Производител CMC
Марка FERRARI
Серия Не
EAN Не
Състав Метал и пластмаса
Епоха Класически автомобили (1960-1972)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте