skype hobbylandbg mailhobbylandbg@gmаil.com call us0892492530-Пловдив;  0892492535-София;  Viber +359 89 249 2530-Пловдив; +359 89 249 2535-София

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

Отказ, замяна и рекламация

Отказ за получаване на поръчана и доставена стока

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 /четиринадесет/ работни дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай Хобиленд ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 20 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

  • Потребителят е длъжен да съхранява получените от Хобиленд стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите.
  • За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя.
  • На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
  • При връщане на закупена стока по желание на клиента, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.

 

Рекламация

  • В случай на фабричен дефект /повреда на продукта, която не е била видима в момента на закупуване и която възпрепятства използването на продукта по предназначение/, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на Хобиленд и му се изпраща същия, а при липса на такъв - равностоен на закупения продукт. Ако е възможно, продуктът се ремонтира за сметка на Хобиленд и се изпраща на клиента. Замяната се съгласува с клиента, а при невъзможност за замяна или ремонт, на клиента се възстановява заплатената сума не по-късно от 20 дни, считано от датата на рекламацията. В този случай транспортните разходи са за сметка на Хобиленд. 
  • За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя.
  • Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени.
  • Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й.
  • В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.

Онлайн решаване на спорове към Европейската комисия

Обща помирителна комисия към Комисия за защита на потребителите със седалище град София

adr.sofia@kzp.bg

Адрес: пл. Славейков 4 А, София, 1000

Телефон: +35929330517