mailwebshop@hobbyland.bg call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

НОВ

Ferrari 275 GTB/C. 1966. Verde Pino Metallic Limited Edition 1000 pcs.

Бъдете първи - добавете мнение

ПРОМОЦИЯ - Наличен M-238 CMC 1:18

Стара Цена: 1 220,00 лв.

Special Price 1 130,00 лв.

Кратко описание:

Умален мащабен модел, излят от метал
Купи
Добави в списък с желания



Ще харесате още:

Подробности

Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die Cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.

Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящo за колекционери. 

Ръчно изработен.  

Състав: метал и пластмаса

През 1966 г. Ferrari пуска 275 GTB/C на изцяло ново шаси, което Мауро Форгиери е проектирал за състезателен автомобил с двойно предназначение. Обозначен като Tipo 590A, той е по-лек и по-здрав от стандартното шаси 275. Общо дванадесет автомобила 275 GTB/C Scaglietti Berlinetta Competizione са построени от състезателния отдел на Ferrari в Маранело, като всеки е оборудван с каросерия, която е характерна за дизайните на Pinifarina през този период от време.

За да се осигури разстояние за състезателни гуми (7” x 15” отпред и 7,5” x 15” отзад), арките на колелата са разширени, за да направят купето на GTB/C по-широко от обикновения GTB, особено в задната част, където калниците се разширяват зад вратите. Алуминиевият корпус също е покрит с 0,028-инчов (21 калиброва) обвивка, само наполовина по-дебела от тази на GTB с нормално тяло.

Осем от дванадесетте GTB/C разполагат с ляв волан, а две шасита-9067 и 9085, са оборудвани с лети джанти и гуми Dunlop като нстоящия модел M-210. За да интегрира трансмисията със задната ос в 275 GTB/C, Ferrari използва трансмисият с иглени лагери за първи път. Няма вентилатор за охлаждане; естественото засмукване на въздух, заедно с воден радиатор, монтиран зад масивен маслен радиатор, служи за поддържане на ниска темепратура дори при състезание за издръжливост. Системата за смазване на сух картер позволява на двигателя да седи по-ниско и по-напред, за да подобри разпределението на теглото. Мощността идва от двигател Tipo 213 Competition V-12 с работен обем 3286 cc и 3 карбуратора Weber 40 DF13. Той дава 280 конски сили при 7700 оборота в минута и много части на двигателя са отлети от електрон, магнезиева сплав, за намаляване на теглото.

Не на последно място, интериорът на 275 GTB/C е изграден със задни опори, докато задната му част е подсилена, за да не се огъва при удар. С впечатляващ състезателен рекорд през десетилетията, 275 GTB/C ще бъде запомнен и почитан като един от последните истински състезателни автомобили с двойно предназначение на Ferrari. За много ентусиасти на Ferrari, 275 GTB/C има същите характеристики, които направиха GTO много търсено притежание.

Допълнителна информация

Каталожен № M-238
Каталожен № на производител M-238
Наличност ПРОМОЦИЯ - Наличен
Цвят Зелен
Мащаб 1:18
Производител CMC
Марка FERRARI
Серия Не
EAN -
Състав Метал и пластмаса
Епоха Класически автомобили (1960-1972)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.
Тип продукт -

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте