Подробности
Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die Cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.
Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящo за колекционери.
Ръчно изработен.
Състав: метал и пластмаса
Ferrari 275 GTB/C, 1966, Red
През 1966 г. Ferrari пуска 275 GTB/C на изцяло ново шаси, което Мауро Фогиери е проектирал за състезателен автомобил с двойно предназначение. Обозначено като Tipo 590A, то беше по-лек и по-здрав от стандартното шаси 275. Общо дванадесет автомобила 275 GTB/C Scaglietti Berlinetta Competizione са произведени от състезателния отдел на Ferrari в Маранело, като всеки е оборудван с привлекателна и елегантна каросерия, която е характерна за дизайните на Пининфарина през този период.
За да се осигури свободно пространство за състезателни гуми (7” x 15” отпред и 7,5” x 15” отзад), арките на колелата са разширени, за да направят купето на GTB/C по-широко от обикновения GTB, особено отзад, където калниците се разширяват зад вратите. Алуминиевият корпус също е покрит с 0,028-инчова (21 калиброва) обвивка, само наполовина по-дебела от тази на GTB със стандартно шаси.
Осем от дванадесетте GTB/C разполагат с ляв волан, а две от шаситата- 9067 и 9085, са оборудвани с лети джанти и гуми Pirelli като умаления модел на CMC M-210. За да интегрира трансмисията със задната ос в 275 GTB/C, Ferrari за първи път използва трансмисия с иглени лагери. Няма вентилатор за охлаждане; естественото засмукване на въздуха, заедно с водния радиатор, монтиран зад масивния маслен радиатор, служат за охлавдане дори при условия на състезание за издръжливост. Системата за смазване на сух картер позволява на двигателя да седи по-ниско и по-напред, за да подобри разпределението на теглото. Мощността идва от двигателя Tipo 213 Competition V-12 с работен обем 3286 cc и 3 карбуратора Weber 40 DF13. Той дава 280 конски сили при 7700 оборота в минута, а много частите на двигателя са отлети от електрон, магнезиева сплав, за намаляване на теглото.
Не на последно място, интериорът на 275 GTB/C е изграден със задни опори, докато задната му част е подсилена от фибростъкло, за да се предотврати огъването му при удар. С впечатляващ състезателен рекорд през десетилетията, 275 GTB/C ще бъде запомнен и почитан като един от последните истински състезателни автомобили с двойно предназначение на Ferrari. За много ентусиасти на Ferrari, 275 GTB/C има същите характеристики, които направиха GTO толкова ценен модел.
Допълнителна информация
Каталожен № | M-210 |
---|---|
Каталожен № на производител | M-210 |
Наличност | ПРОМОЦИЯ - Наличен |
Цвят | Червен |
Мащаб | 1:18 |
Производител | CMC |
Марка | FERRARI |
Серия | Не |
EAN | Не |
Състав | Метал и пластмаса |
Епоха | Класически автомобили (1960-1972) |
Възраст | Не се препоръчва за лица под 14 години. |
Споделете Вашето мнение
Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте