mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

Ferrari 275 GTB/C, 1966, Red

Бъдете първи - добавете мнение

ПРОМОЦИЯ - Наличен M-210 CMC 1:18

Стара Цена: 1 251,00 лв.

Special Price 1 150,00 лв.

Само 2 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Умален мащабен модел, излят от метал
Купи
Добави в списък с желания



Ще харесате още:

Подробности

Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die Cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.

Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящo за колекционери. 

Ръчно изработен.  

Състав: метал и пластмаса

Ferrari 275 GTB/C, 1966, Red

През 1966 г. Ferrari пуска 275 GTB/C на изцяло ново шаси, което Мауро Фогиери е проектирал за състезателен автомобил с двойно предназначение. Обозначено като Tipo 590A, то беше по-лек и по-здрав от стандартното шаси 275. Общо дванадесет автомобила 275 GTB/C Scaglietti Berlinetta Competizione са произведени от състезателния отдел на Ferrari в Маранело, като всеки е оборудван с привлекателна и елегантна каросерия, която е характерна за дизайните на Пининфарина през този период.

За да се осигури свободно пространство за състезателни гуми (7” x 15” отпред и 7,5” x 15” отзад), арките на колелата са разширени, за да направят купето на GTB/C по-широко от обикновения GTB, особено отзад, където калниците се разширяват зад вратите. Алуминиевият корпус също е покрит с 0,028-инчова (21 калиброва) обвивка, само наполовина по-дебела от тази на GTB със стандартно шаси.

Осем от дванадесетте GTB/C разполагат с ляв волан, а две от шаситата- 9067 и 9085, са оборудвани с лети джанти и гуми Pirelli като умаления модел на CMC M-210. За да интегрира трансмисията със задната ос в 275 GTB/C, Ferrari за първи път използва трансмисия с иглени лагери. Няма вентилатор за охлаждане; естественото засмукване на въздуха, заедно с водния радиатор, монтиран зад масивния маслен радиатор, служат за охлавдане дори при условия на състезание за издръжливост. Системата за смазване на сух картер позволява на двигателя да седи по-ниско и по-напред, за да подобри разпределението на теглото. Мощността идва от двигателя Tipo 213 Competition V-12 с работен обем 3286 cc и 3 карбуратора Weber 40 DF13. Той дава 280 конски сили при 7700 оборота в минута, а много частите на двигателя са отлети от електрон, магнезиева сплав, за намаляване на теглото.

Не на последно място, интериорът на 275 GTB/C е изграден със задни опори, докато задната му част е подсилена от фибростъкло, за да се предотврати огъването му при удар. С впечатляващ състезателен рекорд през десетилетията, 275 GTB/C ще бъде запомнен и почитан като един от последните истински състезателни автомобили с двойно предназначение на Ferrari. За много ентусиасти на Ferrari, 275 GTB/C има същите характеристики, които направиха GTO толкова ценен модел.

 

Допълнителна информация

Каталожен № M-210
Каталожен № на производител M-210
Наличност ПРОМОЦИЯ - Наличен
Цвят Червен
Мащаб 1:18
Производител CMC
Марка FERRARI
Серия Не
EAN Не
Състав Метал и пластмаса
Епоха Класически автомобили (1960-1972)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте