skype hobbylandbg mailhobbylandbg@gmаil.com call us0892492530-Пловдив;  0892492535-София;  Viber +359 89 249 2530-Пловдив; +359 89 249 2535-София

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

Lancia D50, 1955 Monaco GP #30, Eugenio Castellotti - Limited Edition 1500 pcs.

Бъдете първи - добавете мнение

ПРОМОЦИЯ - Наличен M-177 CMC 1:18

Стара Цена: 977,00 лв.

Special Price 899,00 лв.

Само 3 броя на склад (или се очаква да бъдат доставени).

Кратко описание:

Умален мащабен модел. Излят от метал.
Купи
Добави в списък с желания



Ще харесате още:

Подробности

Умален модел, изработен от метал /Die Cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.

Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящo за колекционери.                

Ръчно изработен.

Състав: метал и пластмаса

Еуженио Кастелоти, роден на 10 октомври 1930 г., се регистрира като любител пилот и се състезава с Ферари през 1950 г. Той е достатъчно талантлив, за да се спечели зашеметяващото второ място на подиума в мега-спортното събитие на Mille Miglia през 1952 г. От 1953 г. се състезава  успешно със спортни автомобили. В Carrera Panamericana от същата година той завърши трети, веднага след Хуан Мануел Фанджо и Пиеро Таруфи. През същата 1953 печели и италианското  Бергренен (Hill-Climbing) първенство. Не е чудно, че Джани Ланча, ентусиаст на моторните спортове, наема Еуженио Кастелоти в своя отбор Scuderia Lancia.

Дебютът на Scuderia Lancia в испанското Гран При (последното събитие от състезателния сезон през 1954 г.) и отново на Аржентинското Гран При (първото състезание на новия сезон през 1955 г.) се оказа бедствие. Нито един от трите автомобила не е преминава през финалната линия, а точките за шампионската титла са недостижими.
 
Успехите на двете Гран При в Торино и Пау, които идват в началото на състезанието от Формула 1 на Аржентина, са много необходими, но всъщност не допринасят за изпълнението на мечтата на Джани Ланча за Формула 1. Все пак той е доволен от факта, че пилотите и машините му са добри, и се представят достойно срещи Мерцедес в Монако. Аскари и Фанджо постигат същото време за обиколка - 1: 42.1 минути, но Фанджо е първият и затова печели първа позиция, след квалификацията за състезанието. Непосредствено зад Аскари е Стърлинг Мос, който е на трето място, последван от Еуженио Кастелоти на четвърто място.

Това едно състезание, изпълнено с технически проблеми и оттегляне за екипите на Мерцедес, Масерати и Гордини. Бурната атмосфера достига кулминацията си, когато Аскари потъва в морето в своята Lancia D50. Поне този инцидент няма нищо общо с някакъв механичен проблем. Голямата награда на Монако от 1955 г. се превръща в почти комичен епизод, когато Морис Тринитинтант, който се състезава в надеждно, но остаряло Ferrari, печели състезанието. Той води Еудженио Кастелот само за 20 секунди в 100-ата и последна обиколка.

Допълнителна информация

Каталожен № M-177
Каталожен № на производител M-177
Наличност ПРОМОЦИЯ - Наличен
Цвят Червен
Мащаб 1:18
Производител CMC
Марка LANCIA
Серия Не
EAN Не
Състав Метал и пластмаса
Епоха Следвоенна ера (1946-1960)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте