mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

НОВ

Jaguar C-Type Street Version, XKC 023, 1953-Limited Edition 1000 pcs.

Бъдете първи - добавете мнение

ПРОМОЦИЯ - Наличен M-193 CMC 1:18

Стара Цена: 1 169,00 лв.

Special Price 1 111,00 лв.

Само 1 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Умален мащабен модел, излят от метал
Купи
Добави в списък с желания



Подробности

Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die Cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.

Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящo за колекционери. 

Ръчно изработен.  

Състав: метал и пластмаса

 Jaguar C-Type – иконата на спортната кола от началото на петдесетте години. C-Type, разработен за използване в моторния спорт от XK120, беше напълно нов с изключение на оптимизирания двигател. Jaguar спечели общата победа в Льо Ман два пъти с C-Type. Между 1952 и 1955 г. състезателните отбори с C-Type печелят много победи (в клас) в национални и международни състезания. 53 копия на C-Type са направени в Ковънтри, включително четири олекотени шасита.

CMC разполага с XKC023, превозното средство на д-р Джени, автентично и във всеки детайл, проследено до минимум.

Технически данни на модел CMC:
  1. Модел:Прецизен модел, ръчно сглобен
  2. Производител:CMC GmbH, Classic Model Cars, Германия
  3. Мащаб:1:18
  4. Артикул №:M-193
  5. Цвят:Червен
  6. Части:1195
  7. Ограничено издание:1000
Подробности за модела на автомобила:
  • Метален прецизен модел, ръчно изработен от повече от 1195 части
  • Отварящ се и заключващ се капак на двигателя
  • Реалистична реплика на редовия шестцилиндров двигател, пълен с обкръжаващи компоненти, тръби и кабели
  • Метални изпускателни тръби
  • Триъгълен преден мост с напречни носачи, хидравлични амортисьори, надлъжно окачване с торсионна греда, всички направени от метал
  • Твърд заден мост с напречно окачване на торсионна греда, хидравлични амортисьори, надлъжни връзки, всички направени от метал
  • Радиаторна решетка, ръчно изработена от неръждаема стомана
  • Детайлно копиране на охладителната система
  • Подробна циркулация на гориво и масло
  • Автентично репликирана шарнирна капачка на резервоара
  • Външно огледало от двете страни
  • Пътническо предно стъкло
  • Вратата на шофьора може да се отваря на реалистично изглеждащи панти
  • Тапицирани с кожа шофьорски и пътнически седалки
  • Перфектно изработени колела със спици и нипели от неръждаема стомана върху лети джанти
  • Завинтващи се централни заключващи гайки с дясна/лява резба
  • Елегантно и брилянтно покритие в оригинален цвят
  • Ролбар, изработен от метал, прикрепен като аксесоар
Описание на оригиналното превозно средство:В най-смелите си мечти всеки колекционер се надява да успее да измъкне кола от плевня, ръждясала, прашна, но с такова значение, че да учуди професионалния свят . Така се случи с C-Type XKC023 и опит от г-н Джени.

Jaguar C-Type с шаси №. 023 е доставен в края на 1952 г. на главния представител на Jaguar в Калифорния, Чарлз Хорнбург, и след това е продаден на Сиатъл за Джо Хендерсън. През август 1953 г. колата участва за първи път в национално състезание, 100 мили на Seattle Seafair. Шофьорите бяха Бил Полак и Джак Дъглас, като последното име беше сценарист на холивудски комедии и телевизионен продуцент. Дъглас беше известен с комедиите си за холивудски знаменитости и с близките си отношения с Мизи Гейнър.

Малко по-късно Джак Дъглас от Града на ангелите стана първият собственик на елегантния, бърз C-Type и използва всяка възможност, която можеше да събере с автомобила и приятелката си. Освен това състезанията бяха в кръвта му и затова C-type често и успешно се използваше в местни състезания. След инцидент, при който XKC023 получи значителни щети от страната на каросерията, интересът на аматьорския състезател към C-Type беше угаснал. Въпреки това автомобилът остава няколко години на Западния бряг и през 1962 г. става притежание на Франк Ширенбек, собственик на престижна агенция Jaguar. Там C-type остава до 1997 г., но вече е забравен в средата на шейсетте години.

През 1986 г. започва първото търсене на следи от изгубеното шаси, през 1997 г. съкровището е вдигнато, в Ноември 2000 г. XKC023 е завършен. Едва възстановено, съкровището на Jaguar с екипажа Jenny / Werdenberg стартира на историческото състезание Mille Miglia 2001. Две години по-късно г-н Jenny и XKC023 участваха в тържествата в чест на победата в Льо Ман, през 2006 г. автомобилът получи желаното наследство на FIA сертификат.

Правен отказ от отговорност на CMCИзползването на производителите’ имена, символи, типови обозначения и/или описания е само за справка. Това не означава, че умаленият модел на CMC е продукт на който и да е от тези производители.
Използването на имена, символи, стартови номера и/или описания на състезателни отбори и/или пилоти е само за справка. Освен ако не е посочено друго, това не означава, че мащабният модел на CMC е продукт на който и да е от тези състезателни отбори/пилоти или одобрен от някой от тях.

Технически данни на оригиналния автомобил:
  1. Спортна кола, изградена върху тръбна рама
  2. Корпусът е изработен от изключително тънка метална ламарина
  3. 3,4-литров 6-цилиндров редови двигател
  4. Два клапана на цилиндър, управлявани от два горноразпределителни вала
  5. Смазване със сух картер
  6. Приготвяне на смес с два SU 2”-карбуратора тип H8/9
  7. Запалване с бобина/кондензатор, един щепсел на цилиндър
  8. Четиристепенна механична скоростна кутия, монтирана към двигателя
  9. Максимална мощност:200 к.с. при 5800 об/мин
  10. Обем:3442 cc
  11. Диаметър на отвора x ход:83 x 106 mm
  12. Максимална скорост:230 км/ч (в зависимост от съотношението)
  13. Междуосие:2440 mm
  14. Обща дължина:3960 mm
  15. Обща ширина:1638 mm
  16. Списка отпред/отзад:1295 / 1295 mm
  17. Обща височина:980 mm
  18. Собствено тегло:950 кг (2094 фунта)

Допълнителна информация

Каталожен № M-193
Каталожен № на производител M-193
Наличност ПРОМОЦИЯ - Наличен
Цвят Червен
Мащаб 1:18
Производител CMC
Марка JAGUAR
Серия Не
EAN Не
Състав Метал и пластмаса
Епоха Следвоенна ера (1946-1960)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте