mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

Mercedes-Benz W 25, Eifel race 1934, #20 von Brauchitsch Limited Edition 2000 pcs.

Бъдете първи - добавете мнение

ПРОМОЦИЯ - Наличен M-103 CMC 1:18

Стара Цена: 589,00 лв.

Special Price 505,00 лв.

Само 2 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Умален мащабен модел. Излят от метал.
Купи
Добави в списък с желания



Ще харесате още:

Подробности

Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die Cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.

Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящo за колекционери.

Ръчно изработен.

Състав: метал и пластмаса

  • Ръчно сглобеният прецизен модел, съставен от повече от 890 единични части;
  • Автентично оформено и шаси в мащаб;
  • 8-цилиндров двигател с компресор, всички агрегати, тръби и окабеляване;
  • Свалящ се капак на двигателя с отворени въздушни жалузи и заключващи куки с пружина
  • Ръчно изработена радиаторна решеткаот неръждаема стомана, съединена със спойка и инкрустирана с телена мрежа
  • Перфектни спици от неръждаема стомана и алуминиеви джанти (сребро отпред и бяло отзад); Всяка спица е монтирана с нипел;
  • Подвижна, двукрила гайка за централно заключване
  • Табло от неръждаема стомана с контроли и инструменти върху мраморна повърхност
  • Седалката на водача е покрита с текстил, а облегалката за глава-с естествена кожа
  • Брилянтна боя. Стартовият номер е отпечатан по метода на тампонния печат

След няколко години отсъствие, Daimler-Benz решава да се завърне на състезанията от Гран При през 1934 г., като се стреми отново да върне своята марка в центъра на общественото внимание. Новият регламент за Grand Prix обаче беше в сила, който позволяваше да участват само автомобили с тегло 750 кг или по-малко. Отговорът на Mercedes на промяната на регулацията беше тип W 25. Това беше елегантен и аеродинамично оформен автомобил с надвиснала облегалка за глава и странично монтиран изпускателен колектор.

Първият истински тест за W 25 дойде на състезанието в Айфел, което се проведе на известния Нюрбургринг на 3 юни 1934 г. За съжаление Mercedes не е с редовния си пилот Рудолф Карачиола, който не беше напълно възстановен от контузии, получени преди състезанието. В резултат на това, младият Манфред фон Браучич получи шанса да се докаже. Преди да започне състезанието обаче, Mercedes се натъкна на сериозен проблем в офиса за одобрение на автомобила. W 25-те тежаха 1 кг повече според новите разпоредби. Легендата казва, че за да намали теглото, екипът е работил през нощта, за да премахне цялата бяла боя, като по този начин разкрива лъскавото алуминиево тяло отдолу. Този нов външен вид и последвалият успех на автомобила пораждат легендата за „Сребърните стрели“.

С начален номер 20, Манфред фон Браучич премина финалната линия като победител във вълнуваща надпревара. Ханс Стък се класира на второ място в Auto Union, докато Луис Хирон завърши на 3-то място в Alfa Romeo.

  • 8-цилиндров двигател с компресор (вентилатор Roots)
  • Едноколесно окачване на предния мост
  • De-Dion заден мост
Максимална мощност: 354 hp at 5,800 rpm
Литраж: 3,364 ccm
Максимална скорост: approx. 300 km/h
Bore x stroke: 78 x 88 mm
Междуосие: 2,717 mm
Track front/rear: 1,473 / 1,422 mm

Допълнителна информация

Каталожен № M-103
Каталожен № на производител M-103
Наличност ПРОМОЦИЯ - Наличен
Цвят Не
Мащаб 1:18
Производител CMC
Марка MERCEDES-BENZ
Серия Не
EAN 0721315136139
Състав Метал и пластмаса
Епоха Стари автомобили (1920-1942)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте