Подробности
Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die Cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.
Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящo за колекционери.
Ръчно изработен.
Състав: метал и пластмаса
- Ръчно сглобеният прецизен модел, съставен от повече от 890 единични части;
- Автентично оформено и шаси в мащаб;
- 8-цилиндров двигател с компресор, всички агрегати, тръби и окабеляване;
- Свалящ се капак на двигателя с отворени въздушни жалузи и заключващи куки с пружина
- Ръчно изработена радиаторна решеткаот неръждаема стомана, съединена със спойка и инкрустирана с телена мрежа
- Перфектни спици от неръждаема стомана и алуминиеви джанти (сребро отпред и бяло отзад); Всяка спица е монтирана с нипел;
- Подвижна, двукрила гайка за централно заключване
- Табло от неръждаема стомана с контроли и инструменти върху мраморна повърхност
- Седалката на водача е покрита с текстил, а облегалката за глава-с естествена кожа
- Брилянтна боя. Стартовият номер е отпечатан по метода на тампонния печат
След няколко години отсъствие, Daimler-Benz решава да се завърне на състезанията от Гран При през 1934 г., като се стреми отново да върне своята марка в центъра на общественото внимание. Новият регламент за Grand Prix обаче беше в сила, който позволяваше да участват само автомобили с тегло 750 кг или по-малко. Отговорът на Mercedes на промяната на регулацията беше тип W 25. Това беше елегантен и аеродинамично оформен автомобил с надвиснала облегалка за глава и странично монтиран изпускателен колектор.
Първият истински тест за W 25 дойде на състезанието в Айфел, което се проведе на известния Нюрбургринг на 3 юни 1934 г. За съжаление Mercedes не е с редовния си пилот Рудолф Карачиола, който не беше напълно възстановен от контузии, получени преди състезанието. В резултат на това, младият Манфред фон Браучич получи шанса да се докаже. Преди да започне състезанието обаче, Mercedes се натъкна на сериозен проблем в офиса за одобрение на автомобила. W 25-те тежаха 1 кг повече според новите разпоредби. Легендата казва, че за да намали теглото, екипът е работил през нощта, за да премахне цялата бяла боя, като по този начин разкрива лъскавото алуминиево тяло отдолу. Този нов външен вид и последвалият успех на автомобила пораждат легендата за „Сребърните стрели“.
С начален номер 20, Манфред фон Браучич премина финалната линия като победител във вълнуваща надпревара. Ханс Стък се класира на второ място в Auto Union, докато Луис Хирон завърши на 3-то място в Alfa Romeo.
- 8-цилиндров двигател с компресор (вентилатор Roots)
- Едноколесно окачване на предния мост
- De-Dion заден мост
Максимална мощност: | 354 hp at 5,800 rpm |
Литраж: | 3,364 ccm |
Максимална скорост: | approx. 300 km/h |
Bore x stroke: | 78 x 88 mm |
Междуосие: | 2,717 mm |
Track front/rear: | 1,473 / 1,422 mm |
Допълнителна информация
Каталожен № | M-103 |
---|---|
Каталожен № на производител | M-103 |
Наличност | ПРОМОЦИЯ - Наличен |
Цвят | Не |
Мащаб | 1:18 |
Производител | CMC |
Марка | MERCEDES-BENZ |
Серия | Не |
EAN | 0721315136139 |
Състав | Метал и пластмаса |
Епоха | Стари автомобили (1920-1942) |
Възраст | Не се препоръчва за лица под 14 години. |
Споделете Вашето мнение
Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте