mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

Alfa-Romeo P3 Chiron, winner GP Marseille 1933, #42, Limited edition 1,000 pieces

Бъдете първи - добавете мнение

ПРОМОЦИЯ - Наличен M-227 CMC 1:18

Стара Цена: 1 286,00 лв.

Special Price 1 199,00 лв.

Само 3 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Умален мащабен модел. Излят от метал.
Купи
Добави в списък с желания



Ще харесате още:

Подробности

Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die-cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.

Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящо за колекционери.

Ръчно изработен.

Голямата награда на Марсилия доведе до сензационна победа за Широн с Alfa Romeo monoposto. След ранна битка между Борзачини, Драйфус и Широн, Нуволари в Maserati monoposto запази лидерството, докато колата му не се повреди в края на състезанието. Това превърна оставащото състезание в дуел между Alfa Romeo на Широн и Фаджоли.
Голямата награда на Марсилия през 1933 г. се провежда на овалното трасе Мирамас, което се намира северозападно от Марсилия. Първоначално построено за Голямата награда на Прованс през 1924 г., то спира след 1927 г. Само чрез егидата на A.C. de Marseille старото трасе на Мирамас е отворено отново за състезания през 1932 г. Състезанието от 1933 г. е второто Гран При на Марсилия на Мирамас. Плоската овална писта с дължина 5,049 км лесно позволяваше скорости до 200 км/ч, което я превръщаше в едно от най-бързите състезания през 1933 г. Пистата трябваше да бъде обиколена 100 пъти за общо разстояние от 504,9 км.
Участващите пилотите на Мирамас бяха първокласни. Половината от участниците са се състезавали през предходния уикенд на Comminges GP. Сред тях беше победителят Фаджоли, заедно с Вимил, Мол, фон Валдтаузен, Етанселин и т.н., всички в Alfa Romeo. Maserati изпрати Зехендер с 3-литров монопосто, Нуволари с нов производствен монопосто, а Борзачини с бипосто. Широн, който наскоро се присъедини към Scuderia Ferrari, пилотира Alfa Romeo P3 monoposto. Освен това Ferrari Scuderia включи Фаджоли, плюс трети неназован пилот. Влизането на Драйфус в голямото 4972 кубиково Bugatti Type 54 беше напълно неочаквано. Французинът твърди, че е влязъл в колата в момента, в който тя е била готова, и я е карал около 600 км по лоши селски пътища от Молсхайм до Марсилия.
С оглед на резултатите от тренировките Нуволари беше с три секунди по-бърз от всеки друг, включително високо оценените монопостоси на Alfa Romeo. И в двата тренировъчни дни Нуволари постигна средна скорост от 208,9 км/ч. Следващите най-бързи пилоти бяха Борзачини с Maserati biposto и Мол с Alfa Romeo Monza.
Гран При стартира следобед на 27 август в 15:00 часа и 17 автомобила се наредиха на стартовата решетка. До завършването на първата обиколка Широн беше начело, следван от Нуволари и Борзачини. В третата обиколка Нуволари зае първото място, но скоро беше изпреварен от Широн. В петата обиколка Нуволари успя да грабне лидерството, следван от Широн, Драйфус и Фаджоли. Зрителите бяха развълнувани, че станаха свидетели на неистова битка за лидерството. След това, за тяхно въодушевление, Драйфус се втурна напред, където остана три обиколки.

Това беше състезание с често сменяща се преднина. Водещата група, която се състоеше от Драйфус, Нуволари, Широн, Зехендер и Фаджоли, никога не беше разделена на повече от 100 метра един от друг. След 20 обиколки, например, Широн беше отпред, засенчен от Нуволари, и те имаха пет секунди преднина пред Драйфус, осем секунди пред Фаджоли и десет пред Борзачини.

След първата половина на състезанието Нуволари се върна начело и започна да създава предимство пред последователите. В обиколка 70 Нуволари водеше Фаджоли с четири секунди и Широн с шестдесет и девет секунди. Изглежда, че Нуволари ще бъде победител в надпреварата. Но състезанието му приключи внезапно в 80-та обиколка, когато той получи счупена главина на задния мост. С пенсионирането му битката между Maserati и Alfa Romeo приключи, тъй като Широн и Фаджоли се състезаваха с Alfa monopostos.

В обиколка 91 Широн спря бързо в бокса си, за да смени лявото задно колело за 24 секунди, което му позволи да запази първото място пред Фаджоли. И все пак италианецът успя да изпревари Широн и да поведе в 95-та обиколка. И двете коли останаха много близо една до друга, докато Фаджоли не трябваше да спре за още гориво. Широн спечели надпреварата с предимство от 70 секунди пред Фаджоли. Това беше първата му победа с Alfa Romeo.

Допълнителна информация

Каталожен № M-227
Каталожен № на производител M-227
Наличност ПРОМОЦИЯ - Наличен
Цвят Червен
Мащаб 1:18
Производител CMC
Марка ALFA ROMEO
Серия Не
EAN Не
Състав Метал и пластмаса
Епоха Стари автомобили (1920-1942)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте