Подробности
Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die-cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC .
Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящо за колекционери. Ръчно изработен.
Състав: метал и пластмаса
- Ръчно изработен метален прецизен модел, изграден от повече от 1700 части
- Автентично и вярно оформен корпус на автомобила
- Точно възпроизведена лека стоманена рамка
- Предпазител на решетката и скалите с висококачествено метално покритие
- Разделен среден шарнирен капак с закопчалки-кожен колан
- Закопчалките на задния капак са метални
- Вграден шестцилиндров двигател с периферни компоненти, тръбопроводи и окабеляване
- Изгорелите газове се извеждат по гъвкави тръби с метални маркучи
- Перфектно изработени алуминиеви джанти и ръчно монтирани спици от неръждаема стомана, боядисани в матово черно
- Свалящи се крепежни елементи на колелото с централно заключване
- Резервно колело, монтирано със заключваща се дръжка, разглобяемо
- Метални листови пружини на предната и задната ос
- Напълнен резервоар за гориво от неръждаема стомана
- Подвижен лост за газ/запалване, монтиран на волана
- Автентична репликация на пилотската кабина и нейните измервателни уреди
- И двете седалки са покрити с естествена кожа
- Дефлектор на вятъра от страната на водача, подвижно предно стъкло от страната на втория пилот
- Спирачни барабани в автентичен меден дизайн с охлаждащи ребра
- Стартови числа от двете страни, автентично репликирани чрез висококачествен печат
От средата до края на 20-те години на миналия век и дори през 1931 г. световната състезателна сцена беше доминирана до голяма степен от една автомобилна марка: Mercedes-Benz, особено със своите модели SSK/SSKL, които се задвижват от стандартния 7,1-литров компресор.
SSKL често се наричаше с прякора „Бял слон“. От една страна, това може да се дължи на неговата сила и колосални размери. От друга страна, прекорът имаше много общо с германската състезателна ливрея, която Рудолф Карачола, Ханс Щук и Ото Мерц имаха на своите автомобили и изобилието от отличия, които спечелиха в състезанията на SSKL. Въпреки световната икономическа криза и ограничената подкрепа от фабриката Daimler-Benz в Щутгарт Унтертюркхайм, Рудолф Карачола и двамата му съотборници се справиха с трудностите. В допълнение към победата си на Mille Miglia през 1931 г., Карачола завърши на първо място в Гран при на Германия през 1931 г., докато Ото Мерц и Ханс Щук заеха пето и шесто място в същата надпревара.
CMC вече е копирал печелившия автомобил на Карачиола със стартов номер 8. Тази година бихме искали да отдадем почит на постиженията, постигнати от Ото Мерц и Ханс Стък на Гран при на Германия на 19 юли 1931 г. Имайки това предвид, CMC разработи и предоставя автентични подробни копия на техните SSKL състезатели автомобили в мащаб 1:18.
Състезанието се проведе в две групи. Група I беше за превозни средства над 1100 куб. См, които трябваше да изминат 22 обиколки (22х 22,81 км), изминавайки общо разстояние 501,82 км. Група II е за превозни средства с обем до 1100 куб. См, които трябва да изминат 18 обиколки (18 х 22,81 км), еквивалентни на общо разстояние от 410,58 км.
Всички състезателни коли стартираха едновременно. Предполагаше се, че двете групи ще завършат състезанието по едно и също време. За да ги различим визуално за екипажите и зрителите, автомобилите от група I бяха маркирани с широка черна хоризонтална ивица над капака, докато автомобилите от група II използваха широка бяла ивица. Тъй като много от състезателните автомобили с малък работен обем са родени в Германия и имат бяло тяло, белите ивици по тях бяха очертани в черен цвят допълнително.
Екипът на Mercedes се установи на Нюрбургринг две седмици по-рано. Не след дълго той се зае да тества под ръководството на Алфред Нойбауер. Освен тренировките за състезания, програмата за обучение включваше и как да се сменят гумите с новоразработен крик и да се управлява процеса на зареждане с гориво и т.н. Този вид обучение стигна толкова далеч, че заедно с механика си Карачола успя да свали смяната на гумата за минута и 10 секунди. Съотборниците му не бяха много по-бавни.
48 участници в групи I и II от 10 различни нации бяха готови да потеглят в дъждовния ден на 19 юли 1931 г. Мерцедес представи своите превозни средства SSK и SSKL с намалено тегло, а последните бяха запазени предимно за Карачиола, Брандич, Мерц, Щук и Шпандел. Основните съперници бяха от другите известни марки, като Bugatti, Maserati и Alfa Romeo, които предоставиха много по-леки и по-добре проектирани превозни средства на своите световноизвестни пилоти, като Хирон, Варци, Фагиоли или Нуволари.
Състезанието се оказа чиста победа за Рудолф Карачола, който доминираше от началото до финала. Едва след 13-тата обиколка, когато престана да вали, Луи Широн успя да подкопае преднината на Карачиола в Bugatti. Но беше твърде късно, тъй като Карачиола беше толкова напред. Другите двама пилоти на Мерцедес, Ото Мерц със стартов номер 12 и Ханс Щук със стартов номер 10, караха последователно състезание, за да заемат уважаваните пето и шесто място.
- Шестцилиндров двигател с разпределителен вал над главата
- Компресор, който може да се активира, когато е необходимо
Без компресор: | 240 hp at 3,300 rpm |
С активиран компресор: | 300 hp at 3,300 rpm |
Литраж: | 7,056 ccm |
Максимална скорост: | 235 km/h |
Междуосие: | 2,950 mm |
Обща дължина: | 4,250 mm |
Ширина отпред: | 1,470 mm |
Ширина отзад: | 1,460 mm |
Допълнителна информация
Каталожен № | M-189 |
---|---|
Каталожен № на производител | M-189 |
Наличност | НАЛИЧЕН |
Цвят | Не |
Мащаб | 1:18 |
Производител | CMC |
Марка | MERCEDES-BENZ |
Серия | Не |
EAN | 757132300408 |
Състав | Метал и пластмаса |
Епоха | Стари автомобили (1920-1942) |
Възраст | Не се препоръчва за лица под 14 години. |
Споделете Вашето мнение
Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте