mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

1:72 Съветски многоцелеви вертолет Mi-4 ВВС на ГДР

Бъдете първи - добавете мнение

Изчерпан EM37084 Easy Model 1:72
28,00 лв.

Кратко описание:

Умален мащабен модел
Ще харесате още:

Подробности

Easy Model "Platinum Collection" са готови пластмасови модели на военни превозни средства и самолети в 1:72 и 1:144 мащаб.

Независимо дали сте моделист или колекционер  - Easy Model са подходящи за Вас!

Характеристики:

Напълно сглобени детайлни пластмасови модели.

Ръчно рисувани с автентични декали.

Повечето от моделите се предлагат с прозрачна дисплей кутия. 

Ми-4 е военно-транспортен хеликоптер, създадено от ОКБ „Мил“Русия. Машината е произвеждан по лиценз в Китай под обозначението Z-5През октомври 1951 г. съветското правителство издава постановление за разработването на нов военнотранспортен хеликоптер с повишена товароподемност. Разработването, изпитанията и започването на серийното производство е осъществено в рекордно кратък срок - в течение на една година. През юни 1952 г. първият опитен модел, обозначен като “ВД-12” (рус. вертолет десантный - 12 мест), е готов. Производството е организирано до края на същата година. Новата машина получава обозначението Ми-4. Новият модел прилича в голяма степен по външен вид и летателни качества на американския хеликоптер YH-19. В началото на 1953г. са произведени първите серийни хеликоптери, които постъпват на въоръжение в Съветската армия. Хеликоптерът е в състояние да превозва товари с маса до 1200 кг. Побира 12 десантчици в пълно бойно снаряжение и оръдие с калибър 57 мм. Ми-4 се произвежда серийно в периода 1953 – 1966 г. от хеликоптерния завод в гр. Казан. За този период са произведени общо около 3 200 машини от различни модификации. Близо 700 от тях са експортирани в различни страни по света. Хеликоптерът Ми-4 е изпълнен по едновинтова схема с опашен рулеви винт, снабден е с бутален двигател и четириропорно шаси.Фюзелажът е с конструкция монокок. Двигателят е монтиран под наклон в носовата част, като двуместната кабина е разположена над него. Фюзелажът е с дължина 25,02 м, ширина – 2 м и височина до главния носещ винт – 4,4 м. В централната му част е разположена кабината с размери 4,15 х 1,70 х 1,6 м, с обем от 16 куб. м. В задната част на кабината е монтиран люк с размери 1,86 х 1,6 м и спускаща се товарна рампа. На левия борд на кабината е монтирана врата с размери 0,9 х 1,45 м. Кабината побира 12 десантчици с пълно бойно снаряжение. От 1957 г. на Ми-4 е монтирана система за външно окачване на товари с маса до 1200 кг. В носовата част на фюзелажа, под товарната кабина е разположена остъклена в предната си част гондола за стрелец. В гондолата е вградена 12,7 мм картечница ТКВ-481 с колиматорен прицел. Шасито на машината е четириопорно, неприбиращо се по време на полет. Опорите са с маслено-въздушни амортисьори и пневматични спирачки. Предните колела са самоориентиращи се, а в края на опашната конзола е монтирана подпора с въздушен амортисьор. Носещият винт е четиривитлов с диаметър 21 м. Витлата са закрепени шарнирно към главата с монтирани фрикционни демпфери. От 1960 г. витлата са с правоъгълна форма, погледнати фронтално, и се изготвят от метални сплави с пресовани лонжерони оталуминиев сплави. Рулевият винт е тривитлов, с диаметър 3,6 м. Силовата установка се състои от 14-цилиндров звездообразен двигател АШ-82В, с принудително въздушно охлаждане, с мощност от 1 700 к.с. (1250 КВ). Двигателят е монтиран под наклон в носовата част на машината, като са предвидени два странични капака за обслужването му. От двете страни на фюзелажа са монтирани въздухозаборници с осеви вентилатори. Трансмисията се състои от главен редуктор с муфа за свободния ход, със самостоятелна смазочна система, междинен редуктор, редуктор на рулевия винт, съединителни валове и спирачни механизми на носещия винт. Скоростта на въртене на вала при излитане е 198 об/мин, а при номинален режим пада до 178 об/мин. Горивната система се състои от бензинов резервоар с вместимост от 1000 л., разположен в специален защитен контейнер в централната част на фюзелажа. Има възможност за монтиране в товарния отсек на допълнителен резервоар с вместимост 275 л. Смазочната система се състои от маслен радиатор охлаждан от вентилатора на двигателя и маслен резервоар с вместимост от 65 л. Системата за управление е бустерна, с хидроусилватели по четирите канала, дублирана е с пружинни натоварващи механизми. Летателното оборудване позволява полети през деня и нощта , както и сложни метеорологични условия. То включва: радиостанцияРСИХ-3М, радиокомпас АРК-5, радиовисотомер РВ-2, РЛС “СРО” и разговорно устройство СПУ-2.

Допълнителна информация

Каталожен № EM37084
Каталожен № на производител 37084
Наличност Изчерпан
Цвят Оцветен
Мащаб 1:72
Производител Easy Model
Марка MIL HELICOPTERS
Серия N/A
EAN 9580208370842
Състав Пластмаса
Епоха 1947-1991 Студена война и 21-ви век
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте