Подробности
1:24 Състезателен автомобил Calsonic GT-R (R34)
Ненадминатият Nissan Skyline GT-R от японските състезания от 70-те години на миналия век се завръща на състезателната писта през 1990 година. Особено впечатляващ е яркосиният Calsonic Skyline, който печели пет от шестте победи, нужни за да спечели шампионата. През 1993 г. Calsonic Skyline е преобразуван в GT машина и е предоставен на All Japan GT Championships, където заема три от най-големите награди за три последователни години.
От средата на сезона през 1995 г. е разработена R33 версията на Skyline GT-R. R33 е базиран на 4WD производствен автомобил, но вместо това е оборудван с задвижване на задните колела.
За първенството на All Japan GT 1999, Nissan извади нова машина, R34. В сравнение с предшественика си, R33, R34 е конструиран по-компактно, с тясна колесна база. Тя е разработена, за да се възползва от усиленото шаси, използвано в производствения модел, показан през януари същата година. С изключение на покрива, тялото е напълно преработено с въглеродни влакна и е оборудвано с голямо крило отзад - само един пример за аеродинамичната му и стилна форма. Променяйки се постоянно от 1990 г. насам, 6-цилиндровият DOHC двоен турбо двигател на R34 е максимално увеличен с 6-степенна последователна трансмисия и задвижване на задните колела. Най-новото въплъщение на Skyline GT-R, R34, обещава да добави още GT титли за шампионата към състезателната история на Нисан.
Допълнителна информация
Каталожен № | TAM24219 |
---|---|
Каталожен № на производител | 24219 |
Наличност | НАЛИЧЕН |
Цвят | За оцветяване |
Мащаб | 1:24 |
Производител | TAMIYA |
Марка | NISSAN |
Серия | Не |
EAN | 4950344995301 |
Състав | Полистирол (пластмаса). |
Епоха | Автомобили на 21-ви век (след 2000) |
Възраст | Не се препоръчва за лица под 14 години. |
Споделете Вашето мнение
Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте