mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

Mercedes-Benz SSK Argentinean autumn race 1931, #14 Zatuszek, red

Бъдете първи - добавете мнение

НАЛИЧЕН M-207 CMC 1:18
970,00 лв.

Само 5 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Умален мащабен модел, излят от метал
Купи
Добави в списък с желания



Ще харесате още:

Подробности

Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die Cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.

Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящo за колекционери. 

Ръчно изработен.  

Състав: метал и пластмаса

Детайли на модела:
  • Ръчно изработен метален умален модел, изграден от повече от 1700 части
  • Автентично оформена каросерия на автомобила
  • Точно възпроизведена стоманена рамка
  • Изискана решетка и решетъчни предпазители от фини метали
  • Среден шарнирен разделен капак с кожен колан и катарама
  • Заден капак с метална брава
  • Реплика на класически шестцилиндров двигател в комплект с всички спомагателни устройства, тръбопроводи и окабеляване
  • Изпускателни тръби с метален змийски корпус
  • Перфектно изработени джанти от алуминий и спици от неръждаема стомана, свързани ръчно
  • Сменяеми централни прекъсвачи
  • Две подвижни резервни колела, закрепени с дръжка
  • Ръчно изработени метални листови пружини за предния и задния мост
  • Отворен пълнител за гориво от неръждаема стомана
  • Лост за газ/запалване, монтиран на волана
  • Автентична реплика на пилотската кабина и нейните измервателни уреди
  • И двете седалки са покрити с естествена кожа
  • Регулируеми предни стъкла както за водача, така и за ко-пилота
  • Спирачни барабани в автентичен меден дизайн с охлаждащи ребра
Описание на оригиналнич модел:
SSK се счита за най-спортната и ексклузивна версия на супемощните шестцилиндрови състезателни спортни автомобили от серията S на Mercedes-Benz. Съкратено от „Super-Sport Kurz“ (което означава Super Sport автомобил с късо междуосие), SSK дебютира на състезателните писти през 1928 г., само четири седмици след представянето на модела SS (Super-Sport). Сред основните му модификации беше междуосието, намалено с 450 милиметра, за да се подчертаят неговите безкомпромисни изящни характеристики. Това направи SSK идеален избор за състезания по наклон.

Част от легендарния образ на SSK е, че той е едновременно фабричен състезателен автомобил и автомобил за обикновени клиенти. Някои състезателни спецификации, като по-мощния компресор или състезателен разпределителен вал, също бяха достъпни за частни клиенти, докато други бяха запазени за състезателните автомобили. Беше обичайно частните собственици на SSK да участват в състезания през почивните дни и да използват своите автомобили в делничните дни като транспортно средство в ежедневието. Несъмнено SSK беше най -добрият суперавтомобил на своето време.

Компресорните спортни автомобили Mercedes-Benz първоначално са разработени под ръководството на Фердинанд Порше. Те за първи път се оформят като туристически автомобил през 1926 г., който се отличава с увеличена мощност на двигателя и съкратено междуосие, и стават известни като Модел К. Буквата в действителност означава „Kurz“ (кратко), а именно съкратеният дизайн за състезателни условия. K беше предшествано от типовото обозначение S (Sport) през 1927 г. и SS през 1928 г. В средата на 1928 г. инженерите на Mercedes-Benz съкратиха шасито Type S до междуосие от 2950 милиметра и оборудваха шасито с новия 7,1-литров SS компресорен двигател. Това създава Type SSK (Super-Sport-Short), чиято силова мощност, съчетана с компресора, генерира 200 к.с. След като Рудолф Карачола спечели няколко важни състезания през сезон 1928 г., фабриката реши да произведе малка серия от SSK, която първоначално трябваше да бъде само фабрична състезателна кола. От октомври 1928 г. е включен в официалната програма за продажби. До 1929 г. мощността е увеличена до 250 к.с., докато състезателните туристически автомобили осигуряват до 300 к.с. с по-голям компресор. Общо бяха произведени по-малко от 30 SSK за клиенти и това беше един от най-ексклузивните серии Mercedes-Benz.

Този CMC модел пресъздава специална част от състезателната история. Построен през 1929 г. и завършен в червено, този SSK е пилотиран от Карлос Затушек на поредица от състезания на дълги разстояния в Аржентина. Познато име в Южна Америка днес, Карлос Затушак, обаче е роден през 1897 г. като Карол Затушек в днешна Украйна. Той прави първото си автомобилно състезание през 1927 г. Две години по-късно зетят му Хулио Бернд придобива SSK, с което Zatuszek отбелязва победа след победа през следващите години. Със стартов номер 14 той се състезава на Есенната награда на Аржентина 1931 г. и печели надпреварата на 400 километра, като установява нов рекорд на пистата. След като Бернд и Затушек продават колата през 1935 г., тя продължава да се състезава до 50-те години на миналия век. Тогава автомобилът е забравен в продължение на много години, но останките му в крайна сметка бяха преоткрити. Те са изпратени до Германия, където колата е възстановена. CMC имаше възможност да сканира колата, преди да бъде боядисана отново в оригиналното червено. Смята се, че този модел SSK има една от най-интересните истории - достатъчна причина CMC да му посвети миниатюра.

Технически характеристики на оригиналния автомобил:
  1. 6-цилиндров двигател с разпределителен вал над главата и задвижване с вертикален вал

  2. Компресор, който може да се включи за кратко (roots blower)

  3. Макс. мощност без компресор: 170 к.с. при 3.300 /мин

  4. Макс. мощност със свръхкомпресор: 225 к.с. при 3.300 /мин

  5. Капацитет: 7,065 ccm

  6. Макс. скорост: 192 км/ч

  7. Междуосие: 2,950 мм

  8. Обща дължина: 4,250 мм

  9. Предна ширина: 1425 мм

  10. Ширина на задната част: 1425 мм

Допълнителна информация

Каталожен № M-207
Каталожен № на производител M-207
Наличност НАЛИЧЕН
Цвят Не
Мащаб 1:18
Производител CMC
Марка MERCEDES-BENZ
Серия Не
EAN 4907981662684
Състав Метал и пластмаса
Епоха Стари автомобили (1920-1942)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте