mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

Jaguar C-Type, 1952, British Racing Green

Бъдете първи - добавете мнение

ПРОМОЦИЯ - Наличен M-191 CMC 1:18

Стара Цена: 1 169,00 лв.

Special Price 1 111,00 лв.

Само 2 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Умален мащабен модел, излят от метал
Купи
Добави в списък с желания



Подробности

Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die Cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.

Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящo за колекционери. 

Ръчно изработен.  

Състав: метал и пластмаса

 Jaguar C-Type има горда състезателна история и от днешна гледна точка е началото на впечатляващата програма за моторни спортове на Jaguar Cars Ltd. XKC е роден от идеята на Уилям Лайънс – все още не е “сър”по това време и неговият главен разработчик Уилям Хейнс в края на лятото на 1950 г. Двамата искаха да дадат траен тласък на спортния имидж на марката и да демонстрират резултата пред международната публика и потенциални купувачи в следващата година в Льо Ман. Quod erat demonstrandum! Докато задвижването на чисто новия C-Type е изградено върху доказания двигател на XK120, неговото здраво, но тежко шаси е заменено от много лека тръбна рама. Jaguar Cars Ltd. разработи три различни варианта на C-Type: Първият вариант бяха трите “предпроизводствени” състезателни автомобили на Льо Ман през 1951 г. – които са достигнали местоназначението си случайно на собствените си колела – оборудван с барабанни спирачки, два SU карбуратора и привлекателни въздушни отвори на капака. Вторият вариант бяха производствените автомобили, произведени от 1952 г. – от номер на шасито XKC005 до XKC049, също с барабанни спирачки и карбуратори SU, но с изпускателни отвори за въздух на капака. Последната еволюция на C-Type бяха фабричните състезателни коли от 1953 г., които се различаваха от клиентския XKC, но в някои характеристики: Ревизираните двигатели показаха три Weber двоен карбуратор тип 40DCO3, тялото беше ръчно изработено с помощта на много тънка ламарина от сплав, дори използван е въздушен гумен резервоар за гориво. Jaguar за първи път инсталира дискови спирачки Dunlop и серво усилвател за поддържане на спирачното налягане. За по-добро поведение на пътя в Льо Ман, задната ос получи допълнителна опора, а предната ос получи по-здрава стабилизираща щанга. Наградата за вложения труд: Игра, сет и победа. На 14 юни 1953 г. в 16:00 Jaguar Boys свършиха работата си. Jaguar C-types буквално претърколи своите конкуренти, с първо, второ и четвърто място.

ОПИСАНИЕ НА МОДЕЛА:

  • Метален прецизен модел, ръчно изработен от 1155 части
  • Отварящ се и заключващ се капак на двигателя
  • Реалистична реплика на редовия шестцилиндров двигател, пълен с обкръжаващи компоненти, тръби и кабели
  • Метални изпускателни тръби
  • Триъгълен преден мост с напречни носачи, хидравлични амортисьори, надлъжно
    торсионно окачване, всичко от метал
  • Твърд заден мост с напречно окачване на торсионна греда, хидравлични амортисьори, надлъжни връзки, всички направени от метал
  • Радиаторна решетка, ръчно изработена от неръждаема стомана
  • Детайлно копиране на охладителната система
  • Подробна циркулация на гориво и масло
  • Автентично репликирана шарнирна капачка на резервоара
  • Вратата на шофьора може да се отваря на реалистично изглеждащи панти
  • Тапицирани с кожа шофьорски и пътнически седалки
  • Перфектно изработени колела със спици и нипели от неръждаема стомана върху лети джанти
  • Завинтващи се централни заключващи гайки с дясна/лява резба
  • Елегантно и брилянтно покритие в оригинално британско състезателно зелено

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ (ОРИГИНАЛЕН АВТОМОБИЛ):

  • Спортна кола, изградена върху тръбна рама
  • Корпусът е изработен от изключително тънка метална ламарина
  • 3,4-литров 6-цилиндров редови двигател
  • Два клапана на цилиндър, управлявани от два горноразпределителни вала
  • Смазване със сух картер
  • Приготвяне на смес с два SU 2”-карбуратора тип H8/9
  • Запалване с бобина/кондензатор, един щепсел на цилиндър
  • Четиристепенна механична скоростна кутия, монтирана към двигателя
Максимална мощност: 200 к.с. при 5800 об/мин
Изместване: 3442 кубика
Диаметър x ход 83 x 106 mm
Максимална скорост: 230 км/ч (в зависимост от съотношението)
Междуосие: 2438 mm
Обща дължина: 3 988 mm
Обща ширина: 1638 mm
Ширина предна/задна: 1295 / 1295 mm
Обща височина: 1081 mm
Собствено тегло: 970 кг (2102 фунта)

Допълнителна информация

Каталожен № M-191
Каталожен № на производител M-191
Наличност ПРОМОЦИЯ - Наличен
Цвят Зелен
Мащаб 1:18
Производител CMC
Марка JAGUAR
Серия Не
EAN 0679579001918
Състав Метал и пластмаса
Епоха Следвоенна ера (1946-1960)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте