Подробности
Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die-cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC .
Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящо за колекционери. Ръчно изработен.
Състав: метал и пластмаса
- Ръчно изработен метален прецизен модел;
- Автентично и реално проектирано „Gullwing” тяло;
- Сгъваеми врати-крила, с подвижни вентилационни прозорци;
- Перфектно репликирана охладителна скара с доминираща Mercedes Star. Всички части от метал;
- Функционален капак на багажника;
- Съвременни регистрационни табели отпред и отзад;
- Пълнител на резервоара за гориво с отварящ се капак в багажника;
- Подробен 6-цилиндров редови двигател с агрегати и тръби;
- Двигателят е монтиран прототипно, наклонен вляво с 50 °;
- Седалките са тапицирани с истинско текстилно покритие;
- Фино изработено табло с пълен набор от инструменти и контроли;
- Вътрешно оборудване с килим в каросерията
- Автентично оцветяване с оригинални стартови номера, отпечатани чрез тампонен печат
След задълбочени изследвания и разработки беше създаден изцяло новият Mercedes-Benz Racing Coupé. То ще продължи да се нарича 300SL (W194). Новото купе се отличаваше с гладки, заоблени ръбове, както и с височина от само 1270 мм. 300SL беше представен пред пресата през март 1952 г. в Autobahn A81. Това новоразработено състезателно купе бележи завръщането на Mercedes-Benz в автомобилните състезания.
Отличаващ се с необичайно влизане през врата тип чайка, която се отваря от долния ръб на страничния прозорец и се върти нагоре около централната част на покрива, този рационализиран спортен автомобил веднага впечатлява състезателните фенове.
След успешен дебют в Mille Miglia, 300SL преминава към състезанието за Голямата награда на Берн, на 18 май 1952 родина.
Трите официално регистрирани 300SL бяха декорирани в необичайно цветни покрития, включително тъмно червено (Rudolf Caracciola, # 16), зелено (Karl Kling, # 18) и синьо (Hermann Lang, # 20), а особено впечатление прави сребърния завършек на резервния автомобил на Фриц Рийс (# 22). Екипът беше готов да се изправи срещу съперниците от Ferrari, Lancia, Aston Martin и Jaguar. В края на състезанието Mercedes-Benz отпразнува грандиозна тройна победа, като 1-вото, 2-рото и 3-тото място бяха спечелени съответно от Карл Клинг, Херман Ланг и Фриц Рийс. Радостта от победата обаче беше смекчена, защото Рудолф Карачиола претърпя трагичен инцидент и беше откаран в болницата със счупена бедрена кост и други наранявания.
Възстановяването му беше дълго и костната фрактура на коляното причиниха трайно увреждане на десния му крак, което сложи край на състезателната му кариера.
- 6-цилиндров редови двигател
- горен разпределителен вал
- захранване с гориво: инжекционна помпа
- трансмисия: 4-степенна синхронизация
Максимална мощност: | 177 hp at 5,400 rpm |
Литраж: | 3,100 ccm |
Максимална скорост: | 257 km/h |
Междуосие: | 2,400 mm |
Track front: | 1,330 mm |
Track rear: | 1,445 mm |
Допълнителна информация
Каталожен № | M-158 |
---|---|
Каталожен № на производител | M-158 |
Наличност | Изчерпан |
Цвят | Зелен |
Мащаб | 1:18 |
Производител | CMC |
Марка | MERCEDES-BENZ |
Серия | Не |
EAN | 0660042336781 |
Състав | Метал и пластмаса |
Епоха | Следвоенна ера (1946-1960) |
Възраст | Не се препоръчва за лица под 14 години. |
Споделете Вашето мнение
Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте