mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

Mercedes Targa Florio, 1924 Lautenschlager/Traub #32, with external gasoline line - Limited Edition 600 pcs.

Бъдете първи - добавете мнение

НАЛИЧЕН M-187 CMC 1:18
779,00 лв.

Само 1 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Умален мащабен модел. Излят от метал.
Купи
Добави в списък с желания



Ще харесате още:

Подробности

Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die-cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC .

Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящо за колекционери. Ръчно изработен.

Model details:
  • Прецизен метален модел, ръчно сглобен от повече от 1009 единични части
  • Волан с метални спици
  • Волан, покрит с кожа, кожени седалки
  • Красиво проектирано табло с кръгли инструменти
  • Подвижен преден щит на водача
  • Подвижен лост за регулиране на запалването и съединението
  • Ръчна помпа за поставяне на газовия резервоар под налягане и пистолет за грес за смазване на водна помпа
  • Двукрил капак, изработен от мед. Страничният панел също може да бъде отворен.
  • Изключително детайлен двигател с кабели и подреждане на лостовете
  • Подвижни гнезда за свещи
  • Моторна част от медна ламарина
  • Стоманени спирачни въжета за предните и задните колела
  • Ръчна манивела с въртящ се метален стартер
  • Охладител със защитен предпазител от фина телена мрежа
  • Амортисьор с подвижно рамо на лоста
  • Подвижна ръчна спирачка с работеща фиксираща лапа и тапицирана кожена дръжка
  • Стартовият номер 32 е монтиран чрез тампонен печат върху боядисаното в бордо тяло
  • Шестслойни метални листови ресори с пружинна функция на предната и задната ос
  • Гърловина на резервоара и капачка на резервоара с подвижна байонетна ключалка от неръждаема стомана
  • Функционални ключалки на качулката със спирални пружини
Описание на оригиналното превозно средство:
През 1923 г. започва великата ера на състезателните коли с компресор. Фабриката на Daimler в Щутгарт-Унтертюркхайм не остана безучастна в тази тенденция и скоро започна разработката на ново превозно средство с компресор.
Това беше подготовката на състезателна кола за Targa Florio от 1924 г. и Ferdinand Porsche стана новият главен дизайнер на Daimler-Motoren-Gesellschaft. Под негово лично ръководство екип от инженери разгледа задълбочено компресорния двигател M7294 от 1923 г. и излезе с някои новаторски подобрения. В резултат на това максималната мощност е увеличена до 126 к.с. (дори до 150 к.с. в края на 1924 г.). Това стана възможно чрез преместването на компресора - Roots blower – към предната част на двигателя. Когато е необходима мощност, водачът вече може да я активира чрез силно натискане на педала за газ. Това би задействало механично действие или движение, за да доведе мощността от нормалните 68 к.с. до 126 к.с.
Targa Florio и Coppa Florio бяха две от най-тежките и трудни пътни състезания в Европа. Карайки по изключително тесните и криволичещи планински пътища на така наречената писта Madonie близо до Палермо в Сицилия, една обиколка продължи 108 км. Предстояха четири обиколки за Тарга Флорио, общо 432 км. За Coppa Florio беше добавена още една обиколка, удължавайки надпреварата до общо 540 км. И в двете състезания участниците трябваше да се справят с изтощителна верига, пълна с опасности, известна като „7000 криви“. Който и да спечели Targa Florio, нямаше непременно да спечели Coppa Florio, защото шансовете за успешно преговаряне на последната обиколка не винаги бяха много добри.
Mercedes щеше да изпрати три автомобила на това престижно състезателно събитие и подготовката беше направена добре предварително. Два T-автомобила бяха изпратени в Сицилия за тестови драйви три месеца по-рано. Бяха изпробвани различни съотношения на задния мост и беше установена оптимална максимална скорост от 120 км/ч за състезанието на местно ниво.

На 27 април 1924 г. Mercedes включва три състезателни отбора със следните двойки:
  • Кристиан Вернер с навигатор Карл Сайлер, стартов номер 10
  • Кристиан Лаутеншлагер с навигатор Вилхелм Трауб, стартов номер 32
  • Алфред Нойбауер (по-късно състезателен директор на Mercedes-Benz) с навигатор Ернст Хемингер, стартов номер 23
Вторите пилоти трябваше да затварят клапаните за масло и бензин, когато е необходимо, и да използват ръчни помпи, за да поддържат постоянно нарастване на налягането в резервоара за гориво. При спукване на гуми тяхната помощ естествено също беше безценна.
Имаше нещо необичайно в тези немски коли. Вместо да имат бяла ливрея - състезателния цвят на Германия, те бяха боядисани в тъмночервено покритие - състезателния цвят на Италия. Това беше предназначено като камуфлаж за защита на германците от избухливите местни жители, които не искаха някакви чужди хора да спечелят или да надделеят в надпреварата и можеха да хвърлят камъни, за да спрат колите им.
Общо 37 коли се събраха на стартовия терен, включително 11 от Германия, 3 от Австрия, 16 от Италия и 7 от Франция. Кристиан Вернер започна добре в колата си №10. От втората обиколка нататък той пое лидерството, което запази през цялото състезание въпреки жестоките предизвикателства, особено тези от състезателите на Alfa Romeo. Той спечели Targa Florio за 6 часа, 32 минути и 37 секунди, както и Coppa Florio за 8 часа, 17 минути. Сензационна двойна победа за Mercedes, която постави нов рекорд по време. Вернер кара и най-бързата обиколка с 1:35 часа.
CMC пусна това превозно средство преди няколко години като ръчно сглобен прецизен модел от над 1000 части.
Обръщайки се към другите два Mercedes, те завършиха втори и трети за Targa Florio (четири обиколки) и спечели десето и тринадесето място за Coppa Florio (пет обиколки).
CMC приема това сензационно състезание присърце, тъй като то отбеляза тройна победа на Mercedes в престижната Targa Флорио. Ще представим метални прецизни копия на втория автомобил на Кристиан Лаутеншлагер със стартов номер 32 и на третия автомобил на Алфред Нойбауер със стартов номер 23.

Допълнителна информация

Каталожен № M-187
Каталожен № на производител M-187
Наличност НАЛИЧЕН
Цвят Червен
Мащаб 1:18
Производител CMC
Марка MERCEDES-BENZ
Серия Не
EAN 0648865272882
Състав Метал и пластмаса
Епоха Стари автомобили (1920-1942)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте