mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

Парен локомотив 10002 на DB, епоха III

Бъдете първи - добавете мнение

НАЛИЧЕН RO70190 ROCO H0 /1:87/

Стара Цена: 985,00 лв.

Special Price 935,75 лв.

Само 1 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Steam locomotive
Купи
Добави в списък с желания



Подробности

Парен локомотив 10002 на DB, епоха III

  • Дизайн в крайно работно състояние
  • Повдигнати, хромирани декоративни линии
  • Филигранни метални колела със спици на локомотива
  • Бели/червени LED фарове, които се променят в зависимост от посоката на движение
  • С включени набор от гравирани знаци
  • Генератор на дим с възможност за преоборудване


Клас 10 – Черният лебед на Bundesbahn.
Въпреки че Deutsche Bundesbahn (DB) сметна парната тяга за остаряла, тя възложи на компанията Krupp в Есен за разработване на нов локомотив за тихоокеански експресен влак през 1953 г. През 1957 г. са доставени два елегантни, дълги 26 503 mm, частично защитени локомотива със сериен номер 10 от типа 2'C1' h3 с диаметър на задвижващото колело 2000 mm. Те обаче бяха значително различни по начина, по който бяха уволнени. Докато 10 001 първоначално беше оборудван само с допълнително масло (по-късно беше модернизирано), 10 002 имаше основно масло от самото начало. Двата локомотива бяха украсени със сребърни декоративни линии и конични врати на димните камери и достигнаха максимална скорост от 140 км/ч при индукционна мощност от 1839 kW. Двата локомотива обаче бяха допуснати само по определени главни направления заради голямото натоварване на осите. До 1962 г. те са били разположени в депо Бебра, а по-късно в депо Касел, откъдето са оперирали по маршрутите Север-Юг в услугата на тежки експресни влакове и по железопътните линии Майн-Везер. Общата промяна на инфраструктурата и напредващата електрификация на основните железопътни маршрути бяха основните причини, поради които клас 10 никога не беше пуснат в серийно производство. През януари 1967 г. 10 002 претърпява счупване на плъзгаща се щанга и е изведен от експлоатация. Бракуван е през 1972 г. в депо Офенбург. През юни на следващата година 10 001 също трябваше да напуснат активна служба в Deutsche Bundesbahn (DB). Въпреки това тежкият 109 t локомотив е запазен за бъдещите поколения и може да се види днес в Музея на немските парни локомотиви в Neuenmarkt-Wirsberg.

Захранваща система: DC
Цифров декодер: Не
Брой задвижвани оси 2
Маса на маховика: Да
Гуми с триене: 2
Цифров интерфейс: Гнездо за цифров декодер PluX22
Съединител: Вал NEM 362 с KK-Kinematik в търг
Навигационен минимален радиус: R3 - 419 mm
Дължина над буфера: 305 mm
Смяна на светлината с възможност за превключване Да
Осветление със светодиод: Да
Фарове: Тройни фарове и две задни светлини, редуващи се с посоката на движение

 

Допълнителна информация

Каталожен № RO70190
Каталожен № на производител 70190
Наличност НАЛИЧЕН
Цвят Черен
Мащаб H0 /1:87/
Производител ROCO
Марка DBAG-Дойче бан
Серия Не
EAN 9005033701901
Състав Метал и пластмаса
Епоха ЖП Епоха III (1950-1970)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте