Подробности
Парен локомотив серия 310 от ÖBB, епоха II - модел със звук
Задвижване на две оси на тендера и чрез кардан на трите задвижващи оси на локомотива.
- Фино детайлно шаси
- Филигранна реплика на контролите
- Колела с метални спици NEM Finescale
- Врати на димната камера, които могат да се отварят
- Много допълнителни детайли
- Генераторът на дим може да се монтира допълнително
Поради увеличеното тегло на влака в трафика на експресни влакове, най-влиятелният дизайнер на австрийската конструкция на парни локомотиви, Ing. hc Karl Gölsdorf създава от 1906 г. нов експресен локомотив с разположение на колелата 1'C2'. Това разположение на "обърнатата" ос в сравнение с тихоокеанския дизайн, който е популярен в много страни, направи възможно настаняването на голям стоящ котел с широка решетка. Въпреки ниската граница на натоварване на ос от само 14,5 t, заедно с масивния четирицилиндров комбиниран двигател, може да се създаде високоефективна машина, която е считана от много железопътни ентусиасти за най-красивия парен локомотив в Австрия.
Първите 11 машини все още бяха доставени в дизайн с "мокра пара", останалите 90 единици от този тип бяха пуснати в експлоатация като парни локомотиви от серия 310 и използвани от kkStB главно по северните железници, Франц-Йосиф и западните железници между Виена и Залцбург при разгръщане на висококачествени пътнически влакови услуги.
„Руската лъскава ламарина“, наричана накратко „синя ламарина“, беше алтернатива на грундираната и боядисана ламарина в ранните железопътни епохи, но беше и естетически елемент. Използван е само около зони с високо разсейване на топлината, като котела и цилиндровите втулки.
Черно-белите снимки предполагат, че клас 310 локомотивите също имаха “Син лист” облицовка. Цветните изображения също подкрепят това предположение. Боядисаната в черно облицовка на димната камера поставя специален акцент в цветовия дизайн. < span>Външният вид на този необичайно проектиран локомотив е много успешен.
енергийна система: | DC |
цифров декодер | DCC |
Интерфейс: | Електрически интерфейс за тягови превозни средства съгласно NEM 652 с щепселно устройство |
маса на маховика: | да |
Съединител: | Вал NEM 362 с KK кинематика |
Минимален радиус: | 358mm |
Дължина над буфера: | 248mm |
Брой задвижващи оси | 5 |
Звук: | Да |
сцепление гуми: | 2 |
Генераторът на дим може да се монтира допълнително | да |
осветление | Микро крушка |
Горна светлина: | 2 фара, които се сменят с посоката на движение |
Допълнителна информация
Каталожен № | RO70331 |
---|---|
Каталожен № на производител | 70331 |
Наличност | НАЛИЧЕН |
Цвят | Син |
Мащаб | H0 /1:87/ |
Производител | ROCO |
Марка | OBB-Австрийски федерални железници |
Серия | Не |
EAN | 9005033703318 |
Състав | Метал и пластмаса |
Епоха | ЖП Епоха II (1920-1950) |
Възраст | Не се препоръчва за лица под 14 години. |
Споделете Вашето мнение
Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте