mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

Парен локомотив серия 310 от ÖBB, епоха II - модел със звук

Бъдете първи - добавете мнение

НАЛИЧЕН RO70331 ROCO H0 /1:87/

Стара Цена: 1 132,00 лв.

Special Price 1 075,40 лв.

Само 1 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Парен локомотив
Купи
Добави в списък с желания



Подробности

Парен локомотив серия 310 от ÖBB, епоха II - модел със звук

Задвижване на две оси на тендера и чрез кардан на трите задвижващи оси на локомотива.

  • Фино детайлно шаси
  • Филигранна реплика на контролите
  • Колела с метални спици NEM Finescale
  • Врати на димната камера, които могат да се отварят
  • Много допълнителни детайли
  • Генераторът на дим може да се монтира допълнително


Поради увеличеното тегло на влака в трафика на експресни влакове, най-влиятелният дизайнер на австрийската конструкция на парни локомотиви, Ing. hc Karl Gölsdorf създава от 1906 г. нов експресен локомотив с разположение на колелата 1'C2'. Това разположение на "обърнатата" ос в сравнение с тихоокеанския дизайн, който е популярен в много страни, направи възможно настаняването на голям стоящ котел с широка решетка. Въпреки ниската граница на натоварване на ос от само 14,5 t, заедно с масивния четирицилиндров комбиниран двигател, може да се създаде високоефективна машина, която е считана от много железопътни ентусиасти за най-красивия парен локомотив в Австрия.

Първите 11 машини все още бяха доставени в дизайн с "мокра пара", останалите 90 единици от този тип бяха пуснати в експлоатация като парни локомотиви от серия 310 и използвани от kkStB главно по северните железници, Франц-Йосиф и западните железници между Виена и Залцбург при разгръщане на висококачествени пътнически влакови услуги.


„Руската лъскава ламарина“, наричана накратко „синя ламарина“, беше алтернатива на грундираната и боядисана ламарина в ранните железопътни епохи, но беше и естетически елемент.  Използван е само около зони с високо разсейване на топлината, като котела и цилиндровите втулки.
Черно-белите снимки предполагат, че клас 310 локомотивите също имаха “Син лист” облицовка. Цветните изображения също подкрепят това предположение. Боядисаната в черно облицовка на димната камера поставя специален акцент в цветовия дизайн. < span>Външният вид на този необичайно проектиран локомотив е много успешен.

енергийна система: DC
цифров декодер DCC
Интерфейс: Електрически интерфейс за тягови превозни средства съгласно NEM 652 с щепселно устройство
маса на маховика: да
Съединител: Вал NEM 362 с KK кинематика
Минимален радиус: 358mm
Дължина над буфера: 248mm
Брой задвижващи оси 5
Звук: Да
сцепление гуми: 2
Генераторът на дим може да се монтира допълнително да
осветление Микро крушка
Горна светлина: 2 фара, които се сменят с посоката на движение

Допълнителна информация

Каталожен № RO70331
Каталожен № на производител 70331
Наличност НАЛИЧЕН
Цвят Син
Мащаб H0 /1:87/
Производител ROCO
Марка OBB-Австрийски федерални железници
Серия Не
EAN 9005033703318
Състав Метал и пластмаса
Епоха ЖП Епоха II (1920-1950)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте