mailwebshop@hobbyland.bg call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

НОВ

Електрически локомотив Ae 8/14 11851, SBB, епоха IV - модел със звук

Бъдете първи - добавете мнение

НАЛИЧЕН RO71814 ROCO H0 /1:87/

Стара Цена: 1 431,00 лв.

Special Price 1 359,45 лв.

Само 1 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Електрически локомотив Ae 8/14 11851
Купи
Добави в списък с желания



Ще харесате още:

Подробности

Електрически локомотив Ae 8/14 11851, SBB, епоха IV

Електрически локомотив Ae 8/14 11851 на швейцарските федерални железници със звук.

Нов дизайн!

  • Отделно поставени чистачки
  • Хромирана емблема в предната част на локомотива
  • Фини пантографи
  • Всяка от двете части на локомотива се задвижва от двигател (цифрова работа чрез 2 декодера, адресирани само с един адрес)


За да транспортира все по-тежките влакове през Готард, бордът на директорите на швейцарските федерални железници решава да построи огромни двойни локомотиви. През 1931 г. SBB пуска двойният локомотив Ae 8/14 11801. Не само техническата концепция на Ae 8/14, но и външният дизайн се основава главно на Ae 4/7. "Чудовището" е било в състояние да тегли 2000 тона в равнината, 1760 тона на 16 ‰ стръмни рампи и е имало теглителна мощност от 770 t на 26 ‰ планински рампи. Гигантът бил дълъг близо 34 м и имал общо тегло 247 т.

През 1932 г. SBB получи още един Ae 8/14, който имаше номер 11851 и се смяташе за наследник на 11801. Въпреки че локомотивът имаше същото тегло и размери като предишния модел, мощността можеше да бъде по-висока - 6070 kW (8250 к.с.). Вместо задвижването "Buchli" обаче, 11851 получи инсталирано универсално задвижване "SLM", което имаше шестнадесет тягови двигателя. Задвижването "SLM" определено увеличи мощността, но също така беше склонно към повреди и неикономично.

При преустройството през 1961 г. локомотивът получава нови заварени машинистски кабини за седяща работа, подобни на тези на новите локомотиви Ae 6/6. 11851 все още работи в този частично модернизиран дизайн до 1976 г., след което е разглобен през 1977 г. в Белинцона и бракуван в Биаска.

Текущият моде, в мащаб H0, отразява локомотива в този частично модернизиран вид, през последните 15 години на експлоатация, оборудван с много нови функции в цифрова версия.

Захранваща система: DC
Цифров декодер: DCC
Цифров интерфейс: PluX22 гнездо за цифров декодер
Двигател 5-пинов двигател
Маховик: да
Енергиен запас да
Брой оси с гуми за сцепление 2
Брой задвижвани оси 8
Съединител: Вал NEM 362 с KK кинематика
Дължина над буфера: 391 mm
Минимален радиус за навигация: 358 mm
Фарове: Швейцарска смяна на светлината
Допълнителна функция за осветление да
LED горно осветление да
Звук: да

Допълнителна информация

Каталожен № RO71814
Каталожен № на производител 71814
Наличност НАЛИЧЕН
Цвят Зелен
Мащаб H0 /1:87/
Производител ROCO
Марка SBB-Швейцарски федерални железници
Серия Не
EAN 9005033718145
Състав Метал и пластмаса
Епоха ЖП Епоха IV (1970-1990)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.
Тип продукт -

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте