Подробности
Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die-cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.
Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящо за колекционери. Ръчно изработен.
Състав: метал и пластмаса
- Метален прецизен модел, ръчно изработен от 1349 части
- Подвижен и заключващ се капак на двигателя
- Отварящ се вентилационен капак за мястото на краката на водача
- Точна копия на V8 двигателя с аксесоари, тръби и кабели
- Свързани изпускателни тръби от метал
- Триъгълна предна ос с амортисьори и напречна листова пружина, всички изработени от метал
- Задно окачване с De-Dion-тръба, напречна листова пружина, буталки и фрикционни амортисьори, всички изработени от метал
- Маслен охладител, монтиран пред радиатора
- Детайлно копиране на циркулацията на гориво и масло, както и на охладителната система
- Отварящи се капачки за гориво и масло
- Тапицирани, облечени с кожа шофьорска седалка и облегалка за глава
- Удивително реалистични и перфектно изработени джанти със спици и нипели от неръждаема стомана, монтирани върху алуминиева джанта
- Автентично репликирани централни заключващи гайки с дясна/лява резба
- Елегантно ръчно покритие на модела в оригиналния нюанс и цвят
След като поема проекта D50 от Lancia, Енцо Ферари беше зает с превръщането на новопридобития Grand Prix Racer в „коз“, а Scuderia Ferrari се насочваше към много успешен сезон през 1956 г. Този умален модел пресъздава стандартна версия на наскоро реновираното Ferrari D50 с къс нос. CMC ще предложи и версия с дълъг нос, която доминира на Гран при на Германия през 1956 г., проведена на Нюрбургринг.
Обратно към славата
Трагичната загуба на Аскари малко след GP на Монако през 1955 г. означаваше, освен бързо влошаващи се финанси, ранен край на амбициозния проект F1 на Scuderia Lancia с неговите болиди D50. Това също така отбеляза края на мечтата на Джани Ланча да остане конкурентоспособен, ако не и победител, в най-високата форма на моторните спортове.
На 26 юли 1955 г. се случва предаването на чертежите на D50 за инструментите, производството на частите и оборудването и много други от Lancia на нейния най-голям конкурент, Scuderia Ferrari.
Ferrari извършва основен ремонт на D50. Той беше изпълнен с брилянтни подобрения, като по този начин поставя новия D50 по пътя към триумфа.
Най-важните промени в дизайна са:
Двата резервоара за гориво Pannier, които бяха разположени над средната част на Lancia D50, бяха заменени от един резервоар за гориво, поставен директно зад седалката на водача.
Каросерията беше разширена, за да обхване двете независими пространства, заети някога от резервоарите Pannier, а по-интегрираният корпус на каросерията осигури по-добра аеродинамика.
Долу, зад левия и десния панел имаше два снопа с по 4 изпускателни тръби, които бяха огънати да стърчат пред задното колело, служейки като ауспух и създавайки отличителния рев на Ferrari.
Максималната мощност беше увеличена до 265 к.с., а по-нататъшното подобрение беше възможно чрез смяна на главите на цилиндъра, управлението на клапаните, коляновия вал и буталата.
Двата маслени охладителя между резервоарите на Pannier и корпуса бяха изоставени за тръбен маслен охладител, инсталиран пред радиатора.
Бяха внесени модификации в тръбната рамка и системите за окачване, включително преместването на задната напречна листова пружина в по-високо хоризонтално положение.
Гумите бяха сменени от марката Pirelli на Englebert.
В крайна сметка, с общо пет победи в Гран при, Хуан Мануел Фанджо успя да завърши сезон 1956 с четвърта титла на шампион в Световното първенство.
Технически данни на оригиналния автомобил:
- Едноместен автомобил, изграден върху тръбна рамка със свободно стоящи колела
- 2,5-литров V8 двигател като основен елемент на шасито
- Два клапана на цилиндър, управлявани от два горни разпределителни вала
- Смазване на сух картер
- Приготвяне на смес с четири двойни карбуратора Solex 40 PII
- Двойно запалване (две свещи на цилиндър)
- Петстепенната ръчна скоростна кутия е монтирана зад водача
- Триъгълна предна ос с амортисьори, предно окачване с носачи, напречна листова пружина, всичко изработено от метал
- Задно окачване с De-Dion-тръба, напречна листова пружина, буталки и фрикционни амортисьори, всички изработени от метал
- Отвор x ход:76 x 68.5 mm
- Литраж:2,486 cc
- Максимална производителност:265 HP at 8,000 rpm
- Максимална скорост:300 Km/h (depending on ratio)
- Междуосие:2,280 mm
- Ширина отпред/отзад:1,270 / 1,270 mm
- Дължина:3, 850 mm
- Ширина:1,448 mm
- Височина:962 mm
- Обемно тегло:640 kg
Допълнителна информация
Каталожен № | M-180 |
---|---|
Каталожен № на производител | M-180 |
Наличност | ПРОМОЦИЯ - Наличен |
Цвят | Червен |
Мащаб | 1:18 |
Производител | CMC |
Марка | FERRARI |
Серия | Не |
EAN | Не |
Състав | Метал и пластмаса |
Епоха | Стари автомобили (1920-1942) |
Възраст | Не се препоръчва за лица под 14 години. |
Споделете Вашето мнение
Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте