mail[email protected] call us089 249 2530-Пловдив;  089 249 2535-София;

Количка - 0,00 лв.

Пазарската количка е празна.

Mercedes-Benz 300 SLR Engine with Showcase

Бъдете първи - добавете мнение

ПРОМОЦИЯ - Наличен M-120 CMC 1:18

Стара Цена: 293,00 лв.

Special Price 249,00 лв.

Само 1 на склад (или се очаква да бъдат доставени)

Кратко описание:

Умален мащабен модел, излят от метал.
Купи
Добави в списък с желания



Ще харесате още:

Подробности

Умален модел на двигател, изработен от метал /Die-cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC Моделс .

Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящо за колекционери. Ръчно изработен.

Състав: метал и пластмаса

  • 8-цилиндров двигател (ъгъл на монтаж 53 ° наклонен вдясно)
  • Два принудително контролирани клапана за всяка горивна камера (десмодромни), работещи над два разпределителни вала, задвижвани от зъбни колела
  • Вътрешно тяло от средата на двигателя с поддържащ задвижващ вал до еднодисковия сух съединител
  • Управление на горивото чрез механично директно впръскване от Bosch
  • Двойно запалване
  • Десеткратно монтиран колянов вал Hirth със свързващи щанги, работещи върху ролкови лагери
  • Картер, изработен от два последователни лежащи 4-цилиндрови блока, отляти от лека метална сплав с висок дял магнезий
  • Отделни глави на цилиндрите от лек метал; мокри, хромирани цилиндрични облицовки
  • Сухо смазване на картера и комбинирана система за циркулация на маслото с предавка
Максимална мощност: 310 hp at 7,500 rpm
Литраж: 2,982 ccm
Bore x Stroke: 78 x 78 mm
Компресия съотношение: 12:1
Максимална скорост:  приблизително 300 km/hr

Основният дизайн на този двигател, с изключение на работния обем, практически е подобен на това, което виждаме в двигателя на автомобила от Гран При W196. За сравнение, работният обем на 300 SLR е с 486 ccm по-голям от този на неговия аналог, докато ходът / отворът му е увеличен до 78 x 78 mm. Освен това максималната скорост се постига при 7500 оборота в минута при този двигател, срещу 8 500 оборота в минута при двигателя W196.

300 SLR е проектиран така, че дори когато двигателят работи с ниска скорост, е наличен бърз капацитет на обороти. Тази функция имаше голямо значение при състезанията със спортни автомобили, където доброто ускорение осигури много голямо предимство. В устройството на двигателя 300 SLR за първи път е вложен цилиндров блок от алуминиева сплав. По същия начин обвивката на цилиндъра е направена от хромиран алуминий вместо стомана. И двамата представляват авангардно инженерство на своето време.

Подреждането на задвижването на двигателя също беше иновативно. Предаването на мощност на практика се инициира чрез зъбно колело, разположено между двата 4-цилиндрови блока, покрити с 8-цилиндров картер. Вътре в корпуса имаше сложен колянов вал на Hirth, задвижван от цилиндричните пръти, снабдени с ролкови лагери.

Въпреки високото си ниво на компресия, SLR двигателят успя да работи на конвенционално гориво без загуба на производителност, което даде на колата предимство в състезанията на дълги разстояния по обществени пътища. Добър пример за стратегическа прозорливост позволи на SLR да спре да зарежда навсякъде по пътя.

  • 8-цилиндров двигател (инсталиран под наклон от 33 ° надясно)
  • Директно впръскване на гориво
  • Десмодромичен клапан за управление на положителен клапан
  • Долна част: носач отпред, единична шарнирна ос отзад
Максимална мощност: 310 hp at 7,500 rpm
Литраж: 2,982 ccm
Максимална скорост: 25п 300 km/h
Bore x stroke: 78 x 78 mm
Междуосие: 2,370 mm
Track front / rear: 1,330 / 1,380 mm
Цялостна дължина: 4,315 mm
Ненатоварено тегло: 880 kg

Допълнителна информация

Каталожен № M-120
Каталожен № на производител M-120
Наличност ПРОМОЦИЯ - Наличен
Цвят Не
Мащаб 1:18
Производител CMC
Марка MERCEDES-BENZ
Серия Не
EAN 0734463444902
Състав Метал и пластмаса
Епоха Следвоенна ера (1946-1960)
Възраст Не се препоръчва за лица под 14 години.

Споделете Вашето мнение

Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте