Подробности
Умален модел на двигател, изработен от метал /Die-cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC Моделс .
Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящо за колекционери. Ръчно изработен.
Състав: метал и пластмаса
- 8-цилиндров двигател (ъгъл на монтаж 53 ° наклонен вдясно)
- Два принудително контролирани клапана за всяка горивна камера (десмодромни), работещи над два разпределителни вала, задвижвани от зъбни колела
- Вътрешно тяло от средата на двигателя с поддържащ задвижващ вал до еднодисковия сух съединител
- Управление на горивото чрез механично директно впръскване от Bosch
- Двойно запалване
- Десеткратно монтиран колянов вал Hirth със свързващи щанги, работещи върху ролкови лагери
- Картер, изработен от два последователни лежащи 4-цилиндрови блока, отляти от лека метална сплав с висок дял магнезий
- Отделни глави на цилиндрите от лек метал; мокри, хромирани цилиндрични облицовки
- Сухо смазване на картера и комбинирана система за циркулация на маслото с предавка
Максимална мощност: | 310 hp at 7,500 rpm |
Литраж: | 2,982 ccm |
Bore x Stroke: | 78 x 78 mm |
Компресия | съотношение: 12:1 |
Максимална скорост: | приблизително 300 km/hr |
Основният дизайн на този двигател, с изключение на работния обем, практически е подобен на това, което виждаме в двигателя на автомобила от Гран При W196. За сравнение, работният обем на 300 SLR е с 486 ccm по-голям от този на неговия аналог, докато ходът / отворът му е увеличен до 78 x 78 mm. Освен това максималната скорост се постига при 7500 оборота в минута при този двигател, срещу 8 500 оборота в минута при двигателя W196.
300 SLR е проектиран така, че дори когато двигателят работи с ниска скорост, е наличен бърз капацитет на обороти. Тази функция имаше голямо значение при състезанията със спортни автомобили, където доброто ускорение осигури много голямо предимство. В устройството на двигателя 300 SLR за първи път е вложен цилиндров блок от алуминиева сплав. По същия начин обвивката на цилиндъра е направена от хромиран алуминий вместо стомана. И двамата представляват авангардно инженерство на своето време.
Подреждането на задвижването на двигателя също беше иновативно. Предаването на мощност на практика се инициира чрез зъбно колело, разположено между двата 4-цилиндрови блока, покрити с 8-цилиндров картер. Вътре в корпуса имаше сложен колянов вал на Hirth, задвижван от цилиндричните пръти, снабдени с ролкови лагери.
Въпреки високото си ниво на компресия, SLR двигателят успя да работи на конвенционално гориво без загуба на производителност, което даде на колата предимство в състезанията на дълги разстояния по обществени пътища. Добър пример за стратегическа прозорливост позволи на SLR да спре да зарежда навсякъде по пътя.
- 8-цилиндров двигател (инсталиран под наклон от 33 ° надясно)
- Директно впръскване на гориво
- Десмодромичен клапан за управление на положителен клапан
- Долна част: носач отпред, единична шарнирна ос отзад
Максимална мощност: | 310 hp at 7,500 rpm |
Литраж: | 2,982 ccm |
Максимална скорост: | 25п 300 km/h |
Bore x stroke: | 78 x 78 mm |
Междуосие: | 2,370 mm |
Track front / rear: | 1,330 / 1,380 mm |
Цялостна дължина: | 4,315 mm |
Ненатоварено тегло: | 880 kg |
Допълнителна информация
Каталожен № | M-120 |
---|---|
Каталожен № на производител | M-120 |
Наличност | ПРОМОЦИЯ - Наличен |
Цвят | Не |
Мащаб | 1:18 |
Производител | CMC |
Марка | MERCEDES-BENZ |
Серия | Не |
EAN | 0734463444902 |
Състав | Метал и пластмаса |
Епоха | Следвоенна ера (1946-1960) |
Възраст | Не се препоръчва за лица под 14 години. |
Споделете Вашето мнение
Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте