Подробности
Умален модел на автомобил, изработен от метал /Die-cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC .
Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящо за колекционери. Ръчно изработен.
Състав: метал и пластмаса
Talbot-Lago Coupé Typ 150 C-SS Figoni & Falaschi “Teardrop”, Racing Version 24H France 1939, Limited Edition 1500 pcs.
Достъпен само за много богатите и известни още в онези дни, Talbot Lago 150 C-SS наистина намери пътя си към големите състезателни писти в света, където френският луксозен автомобил успя да спечели фенове с победи и успехи, дори и при най-тежките условия.
Френцузите Дюк Филип дьо Маса и Норберт Жан Махе пилотираха Talbot Lago 150 C-SS със стартовия номер 8 за британския собственик T.A.S.O. Матисън в 24-те часа на Льо Ман през юни 1939 г., последното събитие преди началото на Втората световна война. Напрегнатото преследване с дължина 13,492 километра по Сарта изискваше и двамата пилоти да дадат всичко от себе си.
След катастрофално завъртане на мократа писта, което оставя хора и машини невредими, състезанието продължава, макар и в грешната посока, а автомобилът е дисквалифициран от организаторите на състезанието в 88-ия кръг, след като пеели много доброто 9-то място.
Този умален модел на оригиналния автомобил, с номер на шасито 90117, се отличава с обширни модификации и аксесоари.
Описание на модела:
Ръчно изработен метален модел, изграден от 1436 части, който е оборудван с уникални модификации, в сравнение със стандартната версия артикул №. М-145.
- Капак на двигателя с обширни отвори за въздух отстрани, за подобрено охлаждане на двигателя. Две кожени закопчалки за колан като допълнителна фиксация на капака на двигателя;
- Капаци на гърлата за пълнене на масло и охлаждаща вода, достъпни отвън;
- Функционален метален слънчев покрив, с конусен контур на предния ръб;
- Увеличен резервоар за гориво, с бързо заключване извън багажника, разположен на левия заден калник;
- Няма брони отпред / отзад;
- Метален бар с две допълнителни лампи, монтирани отпред на автомобила;
- Метални подпори на охладителната маска, боядисани в черно. Старт номер 8 в бяло;
- Марка-емблема над охладителната скара в правоъгълен дизайн, вместо кръглата плака;
- Няма капак на задните колела (пола на калника) отляво / отдясно;
- Два допълнителни отвора за вентилация на пилотската кабина, под предното стъкло;
- Стартово число "8" на двете врати и от дясната страна на капака на багажника;
- Предна регистрационна табела (9410-RM) изместена от центъра на автомобила към дясната страна, задната регистрационна табела е в полукръгла вариация;
- Хромирана централна перка на капака на багажника;
- Сменяемо резервно колело в багажника;
- Педна седалка с пълна ширина;
- Специално за Le Man-дисплей от 250 км / ч;
- Оригинална боя в цвят метално брилянтно синьо;
Технически данни за оригиналния автомобил:
- Леко шаси с късо междуосие
- 4-литров 6-цилиндров редови двигател
- 4-степенна скоростна кутия Уилсън
- Едноколесно окачване с напречна остатъчна пружина отпред
- Задна ос с надлъжни листови пружини
- Барабанни кабелни спирачки
- Специални характеристики: Превозното средство е индивидуална конструкция на състезателната версия с отварящи се части (вижте описанието на модела)
- Работен обем: 3996 куб. См
- Максимална мощност: 160 к.с. при 4200 об / мин
- Максимална скорост: прибл. 185 км / ч
- Предна следа: 1360 (1372) мм
- Задна следа: 1360 (1461) мм
- Междуосие 2650 мм
Допълнителна информация
Каталожен № | M-167 |
---|---|
Каталожен № на производител | M-167 |
Наличност | Изчерпан |
Цвят | Син |
Мащаб | 1:18 |
Производител | CMC |
Марка | TALBOT |
Серия | Не |
EAN | 0760625868408 |
Състав | Метал и пластмаса |
Епоха | Стари автомобили (1920-1942) |
Възраст | Не се препоръчва за лица под 14 години. |
Споделете Вашето мнение
Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте