Подробности
Умален модел, изработен от метал /Die Cast/ в мащаб 1:18, произведен от CMC.
Моделът е точно умалено копие на реалния автомобил, подходящo за колекционери.
Ръчно изработен.
Състав: метал и пластмаса
Еудженио Кастелоти е най-младият пилот на Scuderia Lancia. Заедно с Аскари и Вилореси, той се присъединява към новосъздадения състезателен отбор на Grand Prix през 1954 г. Поради многобройните конструктивни забавяния в изпълнението на проекта D50, отборът не участва в състезанията до последната надпревара на сезона през 1954 г. Членовете на екипа разделят времето си между мисиите на Scuderia Lancia и други състезателни събития. Аскари печели "Мил Мигли" през 1954 г., Вилореси се състезава в Португалия, а Кастелоти завършва на трето място в туристическата серия. Дългоочакваният дебют на Lancia D50 обаче се оказва не особено успешен. Изглежда, че D50 не е нито технически зрял, нито достатъчно надежден, за да се състезава за продължително време и на голямото разстояние в Гран При.
Горещината в Аржентина през 1955 г., е мъчение за човек и машина. Отново нито една от колите на Скудерия Ланча не завършва състезанието и целият отбор е депресиран. Независимо от това, отказването е невъзможно за гордия Джани Ланча. Успешното представяне на Lancia D50 в последвалата Голяма награда на Торино и Пау представляват обрат и възвръщане на надеждата, че скъпото начинание за участие във Формула 1 не е било напразно.
Голямата награда на Пау е състезание за автомобили, което се провежда ежегодно във френския регион Пиренеи. Това състезание не е част от Световното първенство по Формула 1. През 1955 г. състезанието се провежда на 11 Април. Участниците изминават общо 110 обиколки, покриващи общо разстояние от 303,84 км. Екипът на Мерцедес не участва в това състезание, тъй като вниманието му е насочено към състезанието в Монако. Ферари също не се появяват в Пау. Тяхното смазващо поражение в предишната надпревара в Торино все още е твърде болезнено.
Световният шампион Алберто Аскари с Lancia D50 с # 6, печели първо място в квалификацията. За нещастие, в последните две обиколки, се чупи спирачната линия на автомобила. Жан Бехра, опитен ветеран, води състезанието до края в Maserati 250F с # 14. Талантливият Кастелоти с # 10 Lancia D50 завършва на второ място, с една минута след победителя Жан Бехра. Роберто Миерес завършва трети в Maserati 250F, а Лъиджи Вилореси, в Lancia D50 с # 8-на четвърто място. Поради изгубеното време за ремонт, Алберто Аскари се класира на пето място.
Допълнителна информация
Каталожен № | M-178 |
---|---|
Каталожен № на производител | M-178 |
Наличност | Изчерпан |
Цвят | Червен |
Мащаб | 1:18 |
Производител | CMC |
Марка | LANCIA |
Серия | Не |
EAN | 0660042342850 |
Състав | Метал и пластмаса |
Епоха | Следвоенна ера (1946-1960) |
Възраст | Не се препоръчва за лица под 14 години. |
Споделете Вашето мнение
Само регистрирани потребители могат да пишат отзиви. Моля, влезте в профила си или се регистрирайте